有不少女生都喜歡追求名牌,不過,不是所有名牌手袋都可以只用錢就買到,要進行配貨來展示誠意,更要與sales打好關係,才有機會買到自己喜歡的包包,不少港男都直斥這樣的行為大有問題,近日,有 YouTuber 更拍片分享與香奈兒CHANEL sales相處秘訣,教觀眾如何討好sales才有機會買到名牌袋,被網民狠批可悲。

港男力批女人買手袋討好Sales

網民在連登討論區以「完全唔明啲女人買手袋仲討好個Sales係咩心態」為題,直指買手袋要配貨已是非常不合理的事,現在還要「同個sales打好關係,咩要探下佢,仲要多謝佢俾個袋你買、要乞求佢比個袋你買」,根本是本末倒置。

名牌袋 期間亦要買一兩件小物品來建立關係。
有網民直指「完全唔明d女人買手袋仲討好個Sales係咩心態」(圖片來源:東方新地編輯部)

亦有不少網民留言批評「買個袋都要同sales打好關係,真係可悲」、「咁卑微咁做一個品牌的奴隸都幾好笑」,認為這樣的行為非常不要得,亦有網民指出「Luxury 嘢要咁買不如諗下係咪你嘅身分地位應該有嘅嘢」、「我相信要靠人脈或要乞買嘅嘢唔屬於你可擁有的」,力斥追求名牌的風氣。

名牌袋 不少網民都表示「完全唔明d女人買手袋仲討好個Sales係咩心態」。
不少網民都表示「完全唔明d女人買手袋仲討好個Sales係咩心態」。(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

4 招討好 SA|01. 勿打擾 Sales

網上有不少 KOL 都拍片教配貨,近日YouTuber 查理斯囉就拍片分享與香奈兒CHANEL Sales相處秘訣,如何討好 Sales。他指出首要是要保持平常心,有時很想要某個包包,就會變得急躁不停 send message 、重複提 Sales,查理斯囉提示大家「唔好 chur 住佢地」,如果真的很想要,應該在消費完後、要有付出後才可以提醒。平時可以「多去舖頭探佢地」,或者「買 custom jewellery」去支持一下 Sales ,令 Sales 對你的記憶更加深刻。

名牌袋 YouTuber 查理斯囉近日拍片分享與香奈兒CHANEL SA相處秘訣。
YouTuber 查理斯囉近日拍片分享與香奈兒CHANEL SA相處秘訣。(圖片來源:YouTube@查理斯囉截圖)

4 招討好 SA|02. 理解 Sales 的忙碌

YouTuber 查理斯囉亦提示大家約見 Sales 可以用通訊軟件講清楚日期、時間、地點,畢竟 Sales 非常忙碌見完一組客人又要再見第二組,因此要在短時間內表達對一個袋的喜愛,如果是熱門袋款的話,就要更加努力,購買產品的數量與種類都要更多。

名牌袋 要體諒 SA 非常忙碌,見完一組客人又要再見第二組。
要體諒 Sales 非常忙碌,見完一組客人又要再見第二組。(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

名牌袋 如果是熱門款式的話,客人就要更加努力。
如果是熱門款式的話,客人就要更加努力。(圖片來源:東方衛視《三十而已》劇照)

4 招討好 SA|03. 多探望 Sales

另一個增加買到心頭好機會的方法,是多點去探望 Sales,經典袋款可以一個月探一次,「咁都唔會話好疏遠」,期間亦要買一兩件小物品來建立關係。如果是季節性的物品的話,就應該要去密一點努力一點。

名牌袋 另一個增加買到心頭好機會的方法,是多點去探望 SA。
另一個增加買到心頭好機會的方法,是多點去探望 Sales。(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

4 招討好 SA|04. 表達自己的喜愛

當心儀的手袋到手後,YouTuber 查理斯囉亦提醒大家要記得 send message 或親口對 SA 表達感謝、手袋的使用感、平日的穿搭等等,要向 Sales 分享喜悅,才會令 Sales 覺得「畀呢個袋你係好值得嘅」、「好似托付畀一個啱嘅人」,令雙方感到幸福。

名牌袋 當心儀的手袋到手後,要記得 send message 或親口對 SA 表達感謝。
當心儀的手袋到手後,要記得 send message 或親口對 SA 表達感謝。(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖、YouTube@查理斯囉截圖、東方衛視《三十而已》劇照、東方新地編輯部資料或影片來源:YouTube@查理斯囉