港人北上覓食已成為現時趨勢,不少人在內地嘅新發現,不少創意令人眼前一亮,早前在內地興起的「廣式壽司」,以白切雞、鳳爪、金錢肚等製作成為壽司,大膽的中日結合引起巨大迴響。近日,再有創新菜系吸引港人注意,原來有內地餐廳推出「中式漢堡」,以中菜做餡撞出新驚喜,令一班港人食過番尋味,更大讚:「完勝麥當勞!」

北上 深圳 內地餐廳推出「中國漢堡」震撼香港人
內地餐廳推出「中國漢堡」震撼香港人(圖片來源:小紅書)

港人力讚「中國漢堡」完勝麥當勞!

早前,就有網民在Facebook群組「深圳大灣區國內吃喝玩樂開心分享區」中推介內地快餐店「塔斯汀中國漢堡」好食到難以置信:「呢間野,如果夠膽發大嚟搞,麥當勞一定坐立不安,有飽有雞有汽水,用微信買好似¥19.9,好食到癲,足以證明漢堡飽都係中國發明的」,該店舖的漢堡以中菜做餡,因此有口味非常特別,包括北京烤鴨漢堡、五香肉餅漢堡、板燒鳳梨漢堡、麻婆豆腐漢堡、火爆辣子雞漢堡、魚香肉絲漢堡、藤椒雞腿漢堡等等,引起不少網民共鳴,紛紛留言表示:「食過嗰麻婆豆腐漢堡,掂!」、「我喺呢間試過麻辣豆腐漢堡,出奇地好食!」、「我食過三次,比麥記好食十倍。」、「最基本連個飽都特別好食。已經贏幾條街」。

北上 深圳 漢堡以中菜做餡撞出新驚喜
漢堡以中菜做餡撞出新驚喜(圖片來源:小紅書)

北上 深圳 網民推介麻婆豆腐味
網民推介麻婆豆腐味(圖片來源:Facebook@深圳大灣區國內吃喝玩樂開心分享區)

3.9人民幣就可以食到一個餐:平到難以置信!

不少網民認為除了味道完勝麥當勞,就連價錢都已經贏麥當勞九條街,利用外賣App可以見到,一個漢堡居然只需6.9元人民幣(7.7港元),如果普通一個單人餐,包含麥樂雞及汽水,都只需16.9民幣(18.1港元),令不少網民驚歎:「用美團拼好餐,3.9人仔(4.1港元)有飽,有汔水,麥樂雞」、「平到難以置信!」、「價廉物美!」、「抵到爛!」

北上 深圳 一個漢堡居然只需6.9元人民幣真心誇張!
一個漢堡居然只需6.9元人民幣真心誇張!(圖片來源:Facebook@深圳大灣區國內吃喝玩樂開心分享區)

北上 深圳 有網民仲話3.9人仔就有一個餐!
有網民仲話3.9人仔就有一個餐!(圖片來源:Facebook@深圳大灣區國內吃喝玩樂開心分享區)

圖片來源:小紅書、Facebook@深圳大灣區國內吃喝玩樂開心分享區