自從香港與內地正式通關後,每逢假日及週末就會有一班港人湧上深圳,根據入境處統計數字,港人於7月份到內地的人數超過468萬,每人平均消費約860元,換言之,港人在內地的消費額幾乎可達至40億港元,引起大批討論。近日就有網民曬出在深圳按摩消費過萬元的收據震驚不少網民,紛紛直言:「原來港人北上嘅消費每月40億係咁嚟嘅」。

北上 由於內地物價相對香港低,令不少港人週末到深圳遊玩。
由於內地物價相對香港低,令不少港人週末到深圳遊玩。(圖片來源:《四樓的天堂》劇照)

港人北上按摩豪使$15,000  3個原因大讚抵到爛

近日,有網民在Facebook群組「深圳大灣區好去處開心Share」分析:「十個大人四個小朋友消費,開頭一萬四千幾,經理搞一搞平多一千!萬三蚊走人,食左好多野,按摩技師都還可以,睡大堂!啲細佬仔就開心」更曬出在一張消費過萬元的收據,當中除了是14人的總消費,還包含4小時的唱k費用,以及4餐的費用,因此令樓主表示:「一千蚊都唔使一位,我覺得好ok」。

帖文出街後引起網民嘩然,認為樓主「畀人劏」留言表示:「十年前,一百蚊人仔,已經可以瞓大堂過夜了,仲送埋自助餐。現在真陰公,萬幾銀人仔只可以瞓大堂,食嘢仲要自費」、「一行十四人幫襯,都算係大客,為什麼不要求給幾個房間,休息下都好」、「成千蚊根本係交智商稅」、「咁樣使咗萬幾蚊不是威!係俾人笑!」、「千幾蚊一個人?去泰國、日本按都得啦」、「呢個價瞓大堂正水魚!」。

北上 網民曬出早按摩店消費過萬元的收據。
網民曬出早按摩店消費過萬元的收據。(圖片來源:Facebook@深圳大灣區好去處開心Share)

北上 帖文令網民震驚。
帖文令網民震驚。(圖片來源:Facebook@深圳大灣區好去處開心Share)

不過亦有網民為樓主平反表示:「嘩!!好抵玩喎!10大4小,2日1夜,又按摩又唱K,食足4餐,都唔明點解有咁多人話係『土豪』、「鄉巷人就係咁,一聽見使萬幾蚊就嘩嘩聲,完全唔諗下十幾人係咩場所又揼骨又唱K仲要食咗4餐」、「14個人消費認真抵」、「10個人每人1000都差唔多啦。學你話齋食咗好多嘢。又唱k」

北上 網民反應兩極。
網民反應兩極。(圖片來源:《華爾街狼人》劇照 )

圖片來源:《四樓的天堂》劇照、Facebook@深圳大灣區好去處開心Share、《華爾街狼人》劇照