冬至是中國傳統節日,不少家庭都會在每年當晚「做冬」過節,所謂「冬大過年」,一定將冬至日留給家人!日前就有位港男即將要和拍拖半年的女友在冬至日見女方家長,怎料自己的媽媽卻不肯放人,更揚言如果「做冬嗰日唔返屋企食飯,就以後都唔好返屋企食飯」,港男大呻左右做人難,並尋求網友的解決方法。

冬至 如果「做冬嗰日唔返屋企食飯,就以後都唔好返屋企食飯。」
如果「做冬嗰日唔返屋企食飯,就以後都唔好返屋企食飯。」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《BB來了》截圖)

拍拖半年港男獲女友主動提出見家長:撞正做冬點算?

該名港男在「香港討論區」發文指出自己與女友拍拖已經了大半年,男方自認感情尚算穩定,但女友卻遲遲未未有介紹她的父母給他認識。終於女友邀請他在冬至正日當晚到家中食飯「做冬」,正式見家長。男方頓感受寵若驚便一口答應了對方。港男隨即便與自己媽媽通知此事,怎料媽媽立即發火,並怒斥「有女朋友大哂」,威脅如果做冬正日不和家人食飯,就以後也不要回家食飯,態度相當堅決。

冬至 女友邀請他在冬至正日當晚到家中食飯「做冬」,正式見家長。
女友邀請他在冬至正日當晚到家中食飯「做冬」,正式見家長。(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《BB來了》截圖)

男方媽媽大力反對:做冬唔返嚟食以後唔好返嚟!

港男表示難為,不明白為何媽媽的反應過大,指出「差不多晚晚都回家和父母食飯,做冬正日係唔係一齊食飯真係咁重要咩?」,加上女友難得主動提出見家長,他也不好意思拒絕,而且自己都想拜訪世伯、伯母。又坦言結婚後女朋友也會同男方家人做節,始終不解有何問題。

冬至 加上女友難得主動提出見家長,他也不好意思拒絕
加上女友難得主動提出見家長,他也不好意思拒絕。(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《BB來了》截圖)

網民批評女方不懂人情世故

帖子一出即引起網民熱議,有人直指女友在正日提出見家長,不懂人情世故及禮數,機心重。也有人指出一日未結婚,不論男女,都應該在正日陪自己家人做節,媽媽的發火並非無理取鬧。有人則指出媽媽應該趁機做開明奶奶,以後才會留住個仔又多個女,冬至年年都有,可以即管讓兒子去。網民也勸告事主「要做群腳仔就聽你媽話,咁大個人冇自己既主見。」,指出為人子女固然要孝順父母,不過將來有機會陪你渡過人生嘅可能會係現任女友。建議事主可以同媽媽講,「不孝有三,無後為大,飯幾時食都可以,唔一定規限享冬至。」

冬至 有人直指女友在正日提出見家長,不懂人情世故及禮數,機心重。
有人直指女友在正日提出見家長,不懂人情世故及禮數,機心重。(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《香港愛情故事》截圖)

網民出奇招解決困窘一舉兩得

有網民就出各種奇招指導港男,例如可以順勢邀請兩家人一齊食,「2家人3口6面搞掂佢,第時唔使煩!」;也有人建議樓主走2場,「一餐早啲5、6點,另一餐8點」,既不會得失兩方,也可以遵守承諾,但相當考驗男方的胃口。有網民則出最後一個有效奇招,直接趁疫情話自己確診,一家人都需要隔離,名正言順「確診保命」。其實年代已經不同,現代人工作忙碌,節日最重要的意義是「一家人齊齊整整食飯」,邊日做冬又有何所謂。

冬至 直接趁疫情話自己確診,一家人都需要隔離,名正言順「確診保命」。
直接趁疫情話自己確診,一家人都需要隔離,名正言順「確診保命」。(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

撰文:JY圖片來源:TVB《BB來了》、TVB《香港愛情故事》、TVB《愛回家之開心速遞》