屯門元朗有牛?馬鞍山美食沙漠?生活在每一個地區,都會對該區非常熟悉,而區外的人卻總是有些奇怪的迷思,每次生活在該區的人對於各種奇怪問題都會感到煩厭。有網民在香港討論區上以「當你話你人知你住邊區之後有冇試過比人問呢啲問題?」,發洩對不同奇怪問題的不滿,引起眾多網民共鳴紛紛分享自己的被問經歷。

01. 元朗屯門區:四圍有牛?

生活在元朗屯門區的人,經常都會被問「係咪一行出街就會見到牛」,樓主更不厭其煩指出城市已發長了很多,希望大家「唔好問埋呢啲都唔知話你低能定無知好嘅問題啦」,更建議大家可以「親身去睇下係咪周街都有動物囉」。

元朗屯門 生活在元朗屯門區的人,經常被問是不是一行出街就會見到牛。
生活在元朗屯門區的人,經常被問是不是一行出街就會見到牛。(圖片來源:Unsplash@dorukyemenici)

02. 旺角:好多企街?

樓主亦有朋友一說自己住在旺角,即被問「係咪一落街就有好多餐廳?」、「屋企附近係咪仲有好多企街」,令人大感無奈。有網民即反駁對方「應該話企街大多數油麻地同觀塘佢地真係無見過世面」,對此類問題感到煩厭。

元朗屯門 有網民住旺角,即被問「屋企附近係咪仲有好多企街」。
有網民住旺角,即被問「屋企附近係咪仲有好多企街」。(圖片來源:TVB@《臥底唔易做 》截圖)

03. 垃圾灣:住到衫都臭?

香港有幾個地方都有「垃圾灣」之稱,當中包括醉酒灣、將軍澳、卑路乍灣、晒草灣等等,有網民分享一被大家知道家住「垃圾灣」,即會被問「會唔會住到衫都臭埋」,令他被歧視。不少網民都和應「銀海一號!個海真係好臭?」、「有朋友住荃西,成日俾人問個海係咪真係咁臭」、「啟德居民都話啟德渠好臭」。

元朗屯門 家住垃圾灣即被問「會吾會住到衫都臭埋」?
家住垃圾灣即被問「會唔會住到衫都臭埋」?(圖片來源:TVB@《老表,你好hea! 》截圖)

04. 鴨脷洲:你會唔會無船返屋企?

鴨脷洲雖然的確是一個島嶼,但香港仔與鴨脷洲由1980年已有鴨脷洲大橋連接,港鐵南港島綫更於2016年已通車,居民早就不需要依賴街渡出入。但有不熟悉鴨脷洲的港人就會有疑問:「曾經將會打8號風果陣老細叫我要唔要走先?一陣無船返去……多謝晒一番好意。」

元朗屯門 有不熟悉鴨脷洲的港人就會有疑問:「曾經將會打8號風果陣老細叫我要唔要走先?一陣無船返去......多謝晒一番好意。」
有不熟悉鴨脷洲的港人就會有疑問:「曾經將會打8號風果陣老細叫我要唔要走先?一陣無船返去……多謝晒一番好意。」(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

05. 林村:返工前係咪會許個願先?

林村最出名的就是林村許願樹,不少人都會在樹下祈福許願及擲寶牒。但就有人問林村的居民:「咁你返工前係咪會許個願先?」令他哭笑不得!

元朗屯門 有人問林村的居民:「咁你返工前係咪會許個願先?」
有人問林村的居民:「咁你返工前係咪會許個願先?」(圖片來源:林村官網圖片)

網民無奈:聽到都不想理會

網民對於這種地區式無腦提問都感到無言,更曾遇上「我識人住天水圍,人問佢好似唔想講咁」,顯示反感程度。亦有網民打圓場指說不定只是想不到話題,隨便應付兩句就算,不用放在心上。

元朗屯門 網民對於這種地區式無腦提問都感到無言。
網民對於這種地區式無腦提問都感到無言。(圖片來源:TVB@《愛上我的衰神 》截圖)

香港有哪幾個地方都有「垃圾灣」之稱?

有網民分享一被大家知道家住「垃圾灣」,即會被問「會唔會住到衫都臭埋」,令他被歧視;而香港有幾個地方都有「垃圾灣」之稱,包括…詳情請看

網民對這種地區式提問有何感受?

網民對於這種地區式提問都感到無言,亦有網民打圓場指說不定對方只是…詳情請看

圖片來源:TVB@《愛上我的衰神 》截圖、TVB@《老表,你好hea! 》截圖、TVB@《臥底唔易做 》截圖、Unsplash@dorukyemenici、TVB《愛回家之開心速遞》截圖、林村官網圖片資料或影片來源:香港討論區