宗教可以令人有個心靈寄托,但並不是每一個人都信教。最近有女網民大呻一名超虔誠的基督徒同事於食飯時間向她熱情傳教,令她不勝其擾。深怕得罪同事的她,跪求網民提供婉拒方法,還她一個安靜的午膳時間!

同事趁午飯時間傳道  女網民崩潰求橋拒絕

最近有女網民於「Baby Kingdom」發文,她表示自己對宗教一向不熱衷,但同事在一日食午飯時卻不斷向她分享聖經故事。起初她都不以為然「一日半日其實當聽下佢講嘢」,但聽了一日後,事隔1-2日同事又熱情地詢問她是否有空聽道,令她感到無奈並大呻:「我真心對那些故事沒太興趣」並詢問網民們如何婉拒盛情邀約的同事。

傳道 職場 事隔1-2日同事又熱情地詢問她是否有空聽道,令她感到無奈並大呻:「我真心對那些故事沒太興趣」
事隔1-2日同事又熱情地詢問她是否有空聽道,令她感到無奈並大呻:「我真心對那些故事沒太興趣」(圖片來源:OCN《Priest》劇照)

她再補充同事是在她食飯的時候向她傳道:「叫我一路食一路聽,我飯都食唔落 」同時該同事在公事上曾經幫助她,令她難以推託:「我第一次真係唔好意思推,因為佢幫過我,一星期一次我當幫吓人,但佢隔日嚟煩我。我只同佢講遲啲先,有嘢做,我唔知佢醒唔醒」、「我怕得罪佢,因佢做咗好耐,肯教嘅只有佢一個。」

傳道 職場 她指同事是在她食飯的時候向她傳道:「叫我一路食一路聽,我飯都食唔落 」
她指同事是在她食飯的時候向她傳道:「叫我一路食一路聽,我飯都食唔落 」(圖片來源:電影《我左眼見到鬼》劇照)

網民教強硬拒絕:你唔say no佢就變本加厲

文章引來大批網民熱議,不少網民都指事主要更強硬地表明自己對宗教沒有興趣,不然同事只會變本加厲:「我會直接覆佢無興趣,等佢死心,佢再唔醒目,就飯都唔同佢出去食」、「你越唔好意思拒絕,半推半就,佢就會覺得有希望,覺得總有一日會感染你,而家只係你未夠了解……你要決絕啲,叫佢唔好再講」、「食飯時同佢講返公司嘢…同佢講,公司只係講公司事,其他嘢唔想/唔方便講。」

傳道 職場 不少網民都指事主要更強硬地表明自己對宗教沒有興趣,不然同事只會變本加厲
不少網民都指事主要更強硬地表明自己對宗教沒有興趣,不然同事只會變本加厲(圖片來源:tvN《金秘書為何那樣》劇照)

網民提一勞永逸方法:阿彌陀佛,善哉善哉!

亦有醒目網民為她提出了解決辦法,讓她可以一勞永逸:「你同佢講佛經故事,阿彌陀佛,善哉善哉」、「直接同佢講與耶穌無緣,一直跟家人拜神」、「同佢講返佛經,要長氣過佢」、「佢出經,你又出經,佢出祈禱,你出大悲咒」。而她則回覆到有考慮過類似方式對付傳教同事:「我有諗過擺個佛像喺檯,但驚比佢discriminate我。」

傳道 職場 網民:「同佢講返佛經,要長氣過佢」
網民:「同佢講返佛經,要長氣過佢」(圖片來源:山東齊魯頻道《活佛濟公》劇照)

亦有人建議:「咁不如搵下有無第二份更好嘅工」她則回覆到:「唔會為佢轉工啦 ,佢又唔係老細,係老細就真係要走。」其後她再更新現況,表示她已拒絕同事:「我唔知佢點諗,但今早我reject 左佢,佢成日都冇同我講一句嘢,我有啲驚驚地。」

傳道 職場 有人建議:「咁不如搵下有無第二份更好嘅工」
有人建議:「咁不如搵下有無第二份更好嘅工」(圖片來源:電影《受夠了! 我要炒老細》劇照)

事主已被同事多次傳道?

最近有女網民於「Baby Kingdom」發文,她表示自己對宗教一向不熱衷,但同事在一日食午飯時卻不斷向她分享聖經故事。起初…詳情請看

事主為何不好意思推卻?

事主指,同事在公事上曾經幫助她,令她難以推託,更重要是怕…詳情請看

圖片來源:OCN《Priest》劇照、電影《我左眼見到鬼》劇照、tvN《金秘書為何那樣》劇照、山東齊魯頻道《活佛濟公》劇照、電影《受夠了! 我要炒老細》劇照資料或影片來源:Baby Kingdom