「出外靠朋友」這句說話不論去到何地都絕對適用,特別是離鄉別井,到另一個地方重新生活時,有同路人的支持確實重要。最近移英港人YouTuber —— 鬆仔,到一間港人新開的超市參觀,期間遇到一位把港式奶茶帶到英國的港人Eric,他以台式手搖飲品的模式讓英國人習慣港式味道,更即場讓外國人試味,結果大獲好評,希望能讓港人重拾家的味道。

移英港人 港式奶茶 移英港人鬆仔到一間港人開設的超市參觀
移英港人鬆仔到一間港人開設的超市參觀(圖片來源:YouTube@鬆仔亂咁噏HoRiZoN)

移英港人開港式奶茶手搖店 希望把香港味道發揚光大

守業難,創業亦難,要在異地重新建立自己的事業可算是「少啲膽色都唔得」。YouTuber 鬆仔近日到一所港人新開的超市參觀,除了正常貨架外,最特別的是內有一個Foodcourt,齊集雞蛋仔、奶茶、菠蘿包等港式食物,份外有「家的味道」。超市其中一個店家Eric開設了第一間手搖飲品店,他指希望把港式奶茶的味道發揚光大。這間店與傳統手搖的分別是茶底種類,茶底方面設有三種選擇,分別是港式、台式、泰式。除了泰式茶葉外,港式及台式的茶底都是Eric自己調製,味道更以往飲到的有明顯分別。

移英港人 港式奶茶 除了泰式茶底外,另外2種茶底都是Eric自己調配
除了泰式茶底外,另外2種茶底都是Eric自己調配(圖片來源:YouTube@鬆仔亂咁噏HoRiZoN)

另外,英國作為一個「飲茶大國」,為了令外國人容易接受港式奶茶,Eric亦想到以台式飲品的模式讓大眾習慣,珍珠都是現場即叫即製。「其實由半年前開始先籌備呢間舖,當時都諗緊有咩方法令大家容易接受啲,始終珍珠奶茶大家都見得多啲。你見我今日第一日開張都有啲手忙腳亂,但都試吓做先。」

移英港人 港式奶茶 Eric指自己都是初嚐試以新模式融合港式奶茶
Eric指自己都是初嚐試以新模式融合港式奶茶(圖片來源:YouTube@鬆仔亂咁噏HoRiZoN)

除了即製的手搖飲品,Eric也把港式樽仔奶茶帶到超市,當中以炭燒奶茶最為特別。「呢個炭燒奶茶係用咗我自己嘅秘方,口感最濃,味道有啲似鴛鴦」。鬆仔試飲後指,Eric的奶茶最大賣點是「唔太甜」,「香港人越嚟越驚飲甜嘢,唔甜佢哋反而鍾意」。Eric表示同意,指「嚟到發覺好得意嘅係,英國人一般都鍾意食甜嘢,我以為香港人嚟到都會係咁,點知飲得仲淡過香港。」

移英港人 港式奶茶 Eric指炭燒奶茶為獨特秘方,口感最濃,味道似鴛鴦
Eric指炭燒奶茶為獨特秘方,口感最濃,味道似鴛鴦(圖片來源:YouTube@鬆仔亂咁噏HoRiZoN)

始終香港奶茶都是香港人最識欣賞,但在英國開店又很難只招待港人,因而Eric和鬆仔帶著港式奶茶「膽粗粗」給當地人嘗試,當中有人表示自己從未喝過凍的奶茶,感覺非常新鮮,亦有外國人指特別喜歡奶茶「夠creamy」,味道很特別,不會抗拒,相信自己也會愛上這種味道。

移英港人 港式奶茶 外國人指自己從未喝過凍的奶茶,感覺非常新鮮
外國人指自己從未喝過凍的奶茶,感覺非常新鮮(圖片來源:YouTube@鬆仔亂咁噏HoRiZoN)

圖片來源:YouTube@鬆仔亂咁噏HoRiZoN