移民英國找工作,越來越多人已接受了從低做起的模式,白領轉藍領已平常不過,只要靠自己雙手去賺生活費,不但不會被「睇唔起」,反而是體現香港精神。最近有移英4個月的港媽開了一個專頁,分享自己在英國當地選擇了一份洗碗工作,更指「好享受當中帶嚟嘅滿足感」,收入更足以儲錢去旅行。亦有人指,英國洗碗工非常吃香,時薪甚至比文職工作更高。

移民英國 洗碗 有移英港媽在專頁分享當地洗碗工作情況示意圖,非當事人)
有移英港媽在專頁分享當地洗碗工作情況(示意圖,非當事人)(圖片來源:ViuTV《中女唔易做》劇照)

移英港媽任洗碗工收入時薪隨時高達$100:肯做就得!

英語溝通能力常被指為移民一大障礙,不過近日有港媽成功例子印證事實非如此。有移英約4個月的港媽在自己的專頁「芊遊記」中分享在英工作日常,指自己英語能力不是太好,一早已知自己只能選擇洗碗、清潔等工作應徵。為了能面試順利,港媽更指因怕自己到時手腳亂而,自己先行在網上做資料搜集,到YouTube「睇片學洗碗」,更有「踎後巷洗碗」的心理準備,但上班後發現現實與幻想有超大分別!

移民英國 洗碗 原來英國餐廳設有洗碗機,不必親手洗碗
原來英國餐廳設有洗碗機,不必親手洗碗(圖片來源:Facebook@芊遊記)

英國洗碗不必「踎櫈仔」用手洗 港媽:好享受

港媽版主指,自己當初只透過電話面試,隨即已被餐廳聘請,過程相當順利,後來到正式上班才有驚人發現。她指「我第一日已經自備咗紅A膠櫈返工,點知原來用唔著,因為間餐廳係有洗碗碟機。我即時有100個問號,明明話請我返嚟洗碗,點解又用機?」後來她發現,原來英國洗碗工跟香港有「天同地分別」,在英只需隔去廚餘和沖洗污漬,然後放碗碟入洗碗機,待清洗完畢後再放回原位便可。相比香港全人手洗兼長時間有「6,7棟碟等緊你」,港媽指輕鬆得多,亦非常享受工作。

移民英國 洗碗 港媽上班首天以為英國洗碗工作與香港一樣,自備櫈仔上班示意圖,非當事人)
港媽上班首天以為英國洗碗工作與香港一樣,自備櫈仔上班(示意圖,非當事人)(圖片來源:《濁水漂流》劇照)

全英國瘋搶洗碗工人 時薪高達港幣$100

有稱從事招聘工作的網民留言指,英國洗碗工人在行內被「全英國瘋搶」,更揚言洗碗工人工可能高過Reception及一般文職,「英國最低工資為每個小時9.5英鎊,洗碗工時薪接近港幣$100,勁好賺」。而港媽亦指自己當初只看中工作可兼顧家庭,對於剛移民到埗的自己而言都是抱著「做住先」的心態,可以應付生活開支之餘又能儲錢去旅行。「我都係一邊照顧囡囡,一邊做洗碗工、自助餐散工同家居清潔工,而家已經可以由倒水式家庭開支變為有積蓄可以去旅行」,更指只要願意踏出第一步,一定得,加油!

移民英國 洗碗 港媽指洗碗工作可兼顧家庭,亦可儲錢去旅行
港媽指洗碗工作可兼顧家庭,亦可儲錢去旅行(圖片來源:Facebook@芊遊記)

網民:唔好睇小自己,加油!

不少網民看到故事分享後,大讚港媽「識得諗」,指「好高興你有呢個思維,唔會覺得呢啲工係低人一等,英國好小階級觀念,最緊要唔好睇小自己,繼續努力」、「我以前喺香港一腳踢做洗嘢、收銀、整嘢食,做足6日都只係啱啱好夠洗,呢到返4日仲多假期去玩」、「媽媽要加油,小朋友就有好日子過」。

英國與香港擔任洗碗工有分別?

港媽版主指,自己當初只透過電話面試,隨即已被餐廳聘請,過程相當順利,後來到正式上班才有驚人發現,指第一日已經自備咗紅A膠櫈返工,點知原來用唔著,因為間餐廳係有…詳情請看

英國洗碗工人工高?

英國洗碗工人在行內被「全英國瘋搶」,更揚言洗碗工人工可能高過Reception及一般文職,英國最低工資為每個小時9.5英鎊,洗碗工時薪接近港幣…詳情請看

圖片來源:ViuTV《中女唔易做》、Facebook@芊遊記、《濁水漂流》