FIVE GUYS用英文點叫餐?餐廳用英文點餐,對於部份人而言是一個強大的心理關口,不過隨著越來越多過江龍餐廳在港開分店,要朝聖時難免要「硬著頭皮講英文」。早前有網民在討論區分享自己敗走FIVE GUYS的經歷,原本打算用一句「cheese Burger」走天涯,誰知最後因聽不懂店員的問題而尷尬離場。

FIVE GUYS英文點餐 fiveguys 英文點餐 FIVE GUYS在香港開設了8間分店
FIVE GUYS在香港開設了8間分店(圖片來源:FIVE GUYS官網)

港人敗走FIVE GUYS全因英文差 落Order過程變終極尷尬場面

到餐廳用英文點餐,對港人而言是容易不過的事,或是會令人有口難言?早前有網民在討論區以「有冇人因為唔識英文而唔食Five Guys」為題,分享自己在Five Guys點餐時發生的尷尬事,終於敗走收場。事源網民指自己第一次光顧FIVE GUYS,以為跟一般快餐店無異,豈料「上到去先知全部英文,然後我同阿姐講唔該要Cheese burger,之後佢講一大堆『雞腸』,我都唔知佢講乜,成個人棟咗係到,最後我尷尬到走咗,恰我唔識英文嘅」。

FIVE GUYS英文點餐 fiveguys 英文點餐 港人分享自己英文差而敗走FIVE GUYS經驗
港人分享自己英文差而敗走FIVE GUYS經驗(圖片來源:Unsplash@Valentin Antonini)

網民揭同樣遭遇 3間考英文餐廳唔敢去

事主指自己英文差,完全不明白職員問的問題,最後才無奈離開。其他網民看到後隨即得到大量「同路人」表示理解,指「Five guys咁貴咁高級都算, jollibee都要用英文先攞命,明明就係M記級數」、「佢哋都唔照顧下香港人嘅需要,個個都英文頂呱呱咩」、「試過去拎嘢食,佢又問一堆嘢,好彩戴口罩求其講嘢應付完就走」。

FIVE GUYS英文點餐 fiveguys 英文點餐 網民指3大過江龍快餐店都是考英文的餐店
網民指3大過江龍快餐店都是考英文的餐店(圖片來源:Shake Shack 官網)

除了FIVE GUYS外,網民更點出3大考英文餐廳,包括Jollibee、Shake Shack及Subway (網民稱為 This This That),指「英文無返咁上吓都唔好去食,好尷尬」。

網民私心教FIVE GUYS點餐必勝句子:All The Way

不過亦有網民指部分分店有設廣東話店員,若大家想食可選擇到奧海城分店。亦有人教路,指「最簡單講this, this, this點餐就得」;好心人更打出一個落Order方程式,指侍應通常會問「你要咩toppings?呢個時候係任你揀,all the way就係佢有個preset 有一堆topping,唔想諗、唔識揀、唔知咩好食,就揀all the way」。

FIVE GUYS英文點餐 fiveguys 英文點餐 只要答All The Way便不必自選Toppings
只要答All The Way便不必自選Toppings(圖片來源:Unsplash@ Simon Bak)

FIVE GUYS點餐100%不會錯的對答方程式

網民更細心到打出一個招式:「CHEESE BURGER ,ALL THE WAY,LITTLE FRIES NO SPICY,ONE SODA,THANK YOU」,即可以成功柯打到芝士漢堡、細薯條、一杯梳打汽水,鼓勵事主可以「苦練」金句。順帶一提,其實FIVE GUYS是設有中文Menu的,大家可向店員查詢,便可避免尷尬情況發生。

網民私心教FIVE GUYS點餐必勝句子?

有網民教路指「最簡單講this, this, this點餐就得」;好心人更打出一個落Order方程式,指侍應通常會問「你要咩toppings?呢個時候…詳情請看

網民分享有3間考英文餐廳唔敢去?

其他網民看到事主在FIVE GUYS的經歷,隨即表示理解,指「Five guys咁貴咁高級都算,就連…詳情請看

圖片來源:Unsplash@Valentin Antonini、Shake Shack 官網、FIVE GUYS官網