最近睇咗一套電影,叫《波希米亞狂想曲》,講述一隊叫Queen嘅樂隊,同埋主唱嘅人生經歷。睇完套戲之後,我返到屋企就搵番好多Queen嘅歌嚟聽,仲開始有少少上癮。

重溫8、90年代經典音樂 發現……

相信大家都知道,YouTube有個功能就係當你睇得多某一類影片,首頁就自然會出現相關嘅其他影片吸引你觀看。

於是,我每日喺屋企就不停聽啲8、90年代嘅外國樂隊同歌手,對於從未接觸過呢類型音樂嘅我,就好似開闢咗一個全新嘅宇宙一樣。

即使相隔廿年以上嘅今日,音樂嘅旋律、歌詞完全唔覺得老土。

除咗音樂,我亦開始搵啲舊嘅電影去睇,當我發現喜歡聽嘅歌或電影,就會上網搜尋樂隊或影星嘅資料。

我好好奇呢班勁人今時今日做緊乜呢?原來……好多樂隊已經解散咗或退出樂壇,好似My Chemical Romance咁各自發展,亦有啲好似Oasis咁兩兄弟鬧不和,有啲好似Queen主音Freddie Mercury、Nirvana主音Kurt Cobain、Michael Jackson咁已經喺天堂……

重溫當年香港電影 覺得自己錯過了很多事

至於電影,不得不提嘅,就係香港舊時嘅電影真係好好睇。劇情雖然比較簡單,但每一套都有一個獨立嘅「主題」,唔會單單玩新「題材」就算數……所以就連韓國、日本,甚至外國都非常鍾意當年嘅香港電影。

我每次見到咁都會覺得好可惜,總係覺得人生錯失咗好多嘢!如果我有機會睇佢哋嘅演唱會,買到佢哋期待已久最新推出嘅唱碟,感覺會係點呢?

我聽阿爸講,當年佢好鍾意張國榮,每次張國榮出新卡式帶,就會同幾兄弟夾錢買返屋企日聽夜聽,仲會約埋成班朋友一齊聽,聽到磁帶都壞埋。

依家只要上網,打個歌名就已經隨時聽到新歌,就算有鍾意嘅歌手樂隊出新歌,相信都唔會有以前嗰種感覺。就好似即使你長大之後,有錢買番晒細個好鍾意嘅玩具,嗰種感覺已經唔同晒……

唔知再過多廿年,再回顧番今時今日,會唔會又係同一種感覺呢?