在一個科技發達的時代,爭執時「口講無憑」,拿出實實在在的證據是輕而易舉的事情,對於乘搭的士最常發生口角的事件就更為重要,而主角更常涉及港女事件。近日,網上一段短片又被瘋傳,片段中可見一名女乘客與的士司機因收取6元的行李費而發生爭執,其間的士司機的回應夾雜著大量粗口,而港女則說明要報警指控司機拒載,司機亦「唔執輸」同樣地報警,二人拉鋸的畫面更引來大量網民討論,大家竟然集中火力對付港女!

港女搭的士被要求收$6行李費 一問題辣㷫司機:你同我落車

YouTube Channel《香港新聞突發時事合集》於12月17日上載一條約4分鐘的影片,以「女乘客因行李被無理收費,與司機互相指罵和報警」為題,引述港女於上周五在屯門華都商場對出的士站上車,手拿着一個「不超過140厘米」的電子湯煲,司機見狀即指:「件嘢咁大嚿,要收行李費喎」,女乘客好奇下問司機:「呢個手拎嘅點解都要另收附加費?」。誰知司機此時即變臉指不願付費便立即落車。而火藥味更越演越濃,女乘客即時反擊:「我幾時有話過唔畀,我淨係問你點解要收費咋喎」,而司機卻只是不斷叫她落車,女乘客最後以「你而家即係拒載」為反駁並報警處理。

行李費 司機表示因乖客因手拿着一個「不超過140厘米」的電子湯煲而收取行李費
司機表示因乖客因手拿着一個「不超過140厘米」的電子湯煲而收取行李費(圖片來源:Youtube@香港新闻突发时事合集截圖)

司機粗口連珠炮發反擊:你坐喺我部車做咩?

從影片可見到,女乘客以司機「拒載」為由報警後,司機亦「以其人之道」作反擊,都不甘示弱去報警,稱:「呢個乘客攞咗件行李,我話要收(行李費),佢話無理由收費㗎按照運輸署。佢報警話我拒載,我無拒載,呢啲片面之詞嘛」。司機報警後再向女乘客說:「大家齊齊報!的士司機咁X好玩,咁X好蝦喇,郁下又報警,郁下又報警,唔好X開啊!」。其後更發難叫女乘客下車:「你落唔落車先!攞呢啲嘢落車先,你唔好落雨坐喺呢部車,妳無畀錢㗎,妳攞呢啲嘢落車先,呢部車唔係咁樣服務㗎,畀妳坐㗎?」。而女乘客則回應:「你話叫我報警嘅,等警察嚟到先講囉」,司機繼續以粗口回應:「妳坐喺我呢部車托X啊?」。

行李費 司機七情上面,以連珠炮發式的粗口反擊
司機七情上面,以連珠炮發式的粗口反擊 (圖片來源:Youtube@香港新闻突发时事合集截圖)

港女:點解我唔可以坐喺車?

港女對於粗口亦沒有任何畏懼,繼續回擊:「點解唔可以坐啊?你唔好掂我添啊,我話畀你聽啊,如果唔係我話畀警察聽㗎」,司機只用粗口重複:「你落去,你落去!等差人嚟你坐喺我部車托X啊?我X妳老X啊!你坐喺我部車做乜X嘢,呢部車我㗎!咁X無賴!」。雙方再就的士收費的問題爭論,而其中司機強調有向女乘客說要收附加行李費$6,而女乘客不願意支付,但女乘客卻堅稱自己從未講過不願付款,只是好奇為何要變費,雙方不停的就此問題而僵持。

行李費 雙方在等待警察前來時,就收費問題而爭執。
雙方在等待警察前來時,就收費問題而爭執。(圖片來源:Youtube@香港新闻突发时事合集截圖)

網民:幾蚊行李費見盡港女格

影片一出就引來網民熱烈討論,有網民認為的士司機態度差,用粗口去對待乘客十分無禮貌,「理個女人係咪唔俾錢,但個司機爆晒粗,非常明顯係無禮貌對待乘客,個司機一把年齡係耳仔有問題聽錯乘客意思」、「個的士佬都好X串」,亦有網民支持司機收取行李費是合理,「件行李都幾大件, 收6蚊都好合理」、「收錢好正常,外國搬行李都要畀tips」、「幾蚊行李費見盡港女格」、「咁大箱嘢的確係要俾錢,唔好以為唔放尾箱就唔駛」。但亦有網民指出旁觀者不要過份投入事件中,「不在場,不知頭不知路,都係少啲出聲」,建議「有貨不論大小必CALL貨VAN」。

事件經過是?

一名港女日前在屯門華都商場對出的士站上車,手拿着一個「不超過140厘米」的電子湯煲,司機見狀即指要收行李費,女乘客好奇下問司機點解,誰知司機此時…詳情請看

網民有咩意見?

有網民認為的士司機態度差,用粗口去對待乘客十分無禮貌,亦有網民指出…詳情請看

圖片來源:Youtube@香港新闻突发时事合集截圖