又到了一年一度的聖誕節了,最令人期待的莫過於與一眾好友們交換禮物的環節,禮物不但包含了他們滿滿的心意,更有「大伏」、「小伏」,給你過上一個深刻的聖誕!有網民分享了11件聖誕收過中伏禮物,收到嗰下真係想絕交!

網民分享11大收過最伏的聖誕禮物 收到嗰下想絕交!

聖誕將近,正在為聖誕禮物而苦惱嗎?如果想對方有一個難忘的聖誕的話,可以參考下列11個網民曾收過印象最深刻、最伏的聖誕禮物。

實用型伏——長條型按摩棒

這是日本老牌的電動按摩棒,是大東電機工業(THRIVE)旗下的產品,作用是舒緩肩頸壓力,不過它經常出現在成人影片之中,令到很多人誤會它是情趣用品,所以抽到都幾尷尬!

聖誕禮物 交換
(圖片來源:朝日電視台)

實用型伏——有對方人樣嘅水杯

唔知點解每年嘅聖誕節都會有人收到水杯,水杯被選成最討厭嘅禮物第一位,但若然印有送禮人樣子的水杯都可以加多一份心意,每次飲水旁人都會注目隻杯⋯⋯

聖誕禮物 交換 年年都有水杯抽,水杯被稱為最討厭嘅禮物
年年都有水杯抽,水杯被稱為最討厭嘅禮物(圖片來源:IKEA)

實用型伏——通勝

通勝是中國傳統講述新一年當中的吉凶日曆,想要避凶的話就一定要睇了!好彩就會抽到來年的通勝,不幸的話就會抽到上年的!

聖誕禮物 交換 通勝
通勝(圖片來源:山川風水玄學社)

實用型伏——佛經機

不少誠心的佛教徒都會在家中播放經文,其實都頗為實用,但前題是要家人及抽中者要信佛!

聖誕禮物 交換 佛經機
佛經機(圖片來源:網上圖片)

實用型伏——單人戲飛

單身的朋友約收到單人戲飛都幾慘,身邊仲要個個都一對對。

聖誕禮物 交換 單人戲飛
單人戲飛(圖片來源:《國際孤獨等級》MV截圖)

網民分享收過的奇怪禮物:「有對方人樣嘅水杯」、「31/12,12:45 喺戲院中間嘅單人戲飛」、「通勝」、「打邊爐嗰陣抽到一盒響鈴,即場一齊食」、「廁所板」、「三色豆」、「100盒麥樂雞醬」「三排雞蛋加兩罐午餐肉」、「銅鑼同佛經機」、「單車sit位」等。

唔實用型伏——小心地滑牌

MC都有唱:「全世界都有地板~」,但咁大個牌真係唔知放喺邊個位。

聖誕禮物 交換 全個世界都有地板,真係要小心地滑!
全個世界都有地板,真係要小心地滑!(圖片來源:FB@小心地滑鑒賞師)

唔實用型伏——痰罐

痰罐係上世紀嘅人用將痰裝起的工具,除此之外,都會用嚟放下排泄物同垃圾,不過喺現今社會都無乜機會用到,恐怕收到嘅話,只可以用作收藏!

聖誕禮物 交換 可以扮埋痰罐超人
可以扮埋痰罐超人(圖片來源:微博@陳友)

唔實用型伏——排隊帶

排隊帶多數都出現喺銀行或者要排隊嘅地方,加上一條嘅作用唔大,通常要兩條先可以發揮作用,而且又重又大舊,唔知可以點樣拎返屋企呢?

聖誕禮物 交換 排隊帶要兩條先有用
排隊帶要兩條先有用(圖片來源:香港賽祟行)

網民又分享:「小心地滑牌」、「仲有幾日就搣完的日曆」、「痰罐」、「餐廳門口探熱器」、「有男仔朋友收過半打女裝絲襪、衛生巾」等

環保伏(垃圾)

垃圾——用過嘅有線耳機

近排出現「有線耳機好過無線耳機論」,收到有線耳機當然開心,但若然一壞咗一邊的耳機就比較難去感受音質!

聖誕禮物 交換
(圖片來源:Porapak Apichodilok)

垃圾——明天過期嘅一袋麵包

如果又抽到一份價值$100 麵包都頗為珍貴,或者份量多,但即將過期的麵包等於今日要食完,抽到真係分唔到係禮物抑或懲罰。

聖誕禮物 交換
(圖片來源:Unsplash@Charles Chen)

垃圾——聖誕節收到月餅

中秋節買太多月餅,食到聖誕節都未食完,估唔到仲可以拎去抽獎!

聖誕禮物 交換 月餅到聖誕節應該未過期嘅
月餅到聖誕節應該未過期嘅(圖片來源:Unsplash@Houses Cheung)

網民分享:「黃咗嘅毛巾禮盒」、「麥當勞開心樂園餐玩具,仲要係得一半」、「用過嘅有線耳機,仲要一邊壞咗」、「明天過期嘅一袋麵包」、「聖誕節收到月餅」等。

圖片來源:朝日電視台、山川風水玄學社、IKEA、FB@小心地滑鑒賞師、微博@陳友、Outerecpress・香港賽祟行、Porapak Apichodilok·、Unsplash資料或影片來源:FB