的士於7月17日起加價,從$24加至$27。然而,的士的爭議在本港從未停止;車費提升,但有網民指的士司機態度從未改善,當中有不少「流淚」與「眼火爆」經歷,質疑「點解淨係識話自己收得平,但唔識睇吓自己服務質素」,更力數6大慘痛經歷。

的士加價 gt09 7月17日起市區的士加價至$27
7月17日起市區的士加價至$27(圖片來源:Unsplash@Arron Choi)

的士加價|7.17加價至$27 網民力數搭的士血淚史:態度幾時提升吓?

最近運輸署公布7月17日起的士正式加價,市區的士起錶價從$24加至$27,而三類的士落旗收費各增加3元,落旗後首段跳錶收費每跳增加2毫,而後段跳錶收費則每跳增加1毫。不過有網民則指「錢就識加,但服務態度就一直降低」,更指現時已減少搭的士的次數,「廢事畀錢受氣」,指香港人一定會明白當中的心情。

的士血淚史一:短途車被黑面

若要去的目的地相當接近而司機又不能拒載時,乘客「過到第一關過唔到第二關」,因司機會全程黑面加碎碎唸,態度不佳。

的士加價 gt09 網民指搭短途的會被司機嫌棄黑面示意圖,非當事人)
網民指搭短途的會被司機嫌棄黑面(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《十年》截圖)

網民指「明明用你極少油都可以收到$24算係咁,你一日無客多幾個短途都係錢」。

的士血淚史二:養寵物一定當睇你唔到

有時候截的士都要靠彩數,明明車內沒有客人,但的士總會在面前掠過不停車,網民指「有好多司機揀客,見抱住隻狗就唔車」、「大件行李都唔車㗎,抵佢無生意」。當中網民強調每次手抱寵物截的士,「十架有8架都唔停車,最多咪畀多少少錢,法律無規定帶狗仔唔坐得的士」,更因此而經常與司機吵架。

的士加價 gt09 網民指司機一看到手抱寵物即時當你透明示意圖,非當事人)
網民指司機一看到手抱寵物即時當你透明(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《的士判官》截圖)

的士血淚史三:車尾箱超驚嚇

網民指的士車尾箱好多時都會「塞到爆」,想擺在前排座位也不行,但「見到司機用嗰條幼到就斷嘅繩去拉住車尾箱,個啲堆到就嚟高過個人嘅成日就跌就跌咁,真係好驚佢一個拋車行李跌晒落街」。亦有網民指擺放在車尾箱的物品有時司機會忘記了,「一落車就開車走人,成箱拍攝器材無咗,都唔知有心定無意。」

的士加價 gt09 的士行李箱經常逼爆
的士行李箱經常逼爆(圖片來源:Facebook@屯門Sean)

的士血淚史四:等的士命運總是錯

網民指永遠等的士時都會遇著同一情況,「等咗十幾分鐘都無車,一行開個的士站就即刻有車上去,真係玩嘢」。

的士加價 gt09 網民指永遠一行開就立即有的士
網民指永遠一行開就立即有的士(圖片來源:Unsplash@Kiri Lui)

的士血淚史五:問你行邊條路,識我就唔搭的士啦⋯⋯

當你對目的地較陌生時,的士都是最方便的選擇可以點到點前往目的地,惟網民指的士司機慣常問如何前往。「次次都我行上路定下路,行邊條橋,我聽到都呆咗,我都唔知點答你好」。更表示若然識路便不用靠的士,「答完上路都係行返下路,有時仲叫我帶路,的士唔係考牌要識路㗎咩?」

的士加價 gt09 網民指的士司機常問乘客路示意圖,非當事人)
網民指的士司機常問乘客路(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《降魔的》截圖)

的士血淚史六:爭上車如跑步競賽 揸車似飄移

網民指在街上截的士如同競技比賽,「的士司機係唔會理你邊個截車先,總之你自己鬥餐飽,有人坐上即開車」,最慘的是「試過等咗十幾分鐘終於有車,截到埋嚟有個啊嬸真係坐上去,我唔畀佢走,個司機鬧返我轉頭,係咪有病?」亦有網民指,「有時的士司機趕時間想做多幾單,揸快到飄移咁,明明要過條馬路先到,就叫我早一個街口落車,大佬,而家我畀錢喎。」

的士加價多少?

運輸署公布7月17日起的士正式加價,市區的士起錶價從$24加至$27,而三類的士落旗收費各增加3元,落旗後首段跳錶收費每跳增加…詳情請看

的士加價為何惹網民共鳴?

網民共數出6個的士血淚史,其中一項指在街上截的士如同競技比賽,表示的士司機….詳情請看

Tags :
圖片來源:TVB《降魔的》、Unsplash@Kiri Lui、Facebook@屯門Sean、電影《的士判官》、電影《十年》