兩餸飯經濟實惠,近年成為不少人的慳錢之選,但你有沒有想過兩餸飯都可以變成任食自助餐形式?灣仔一間餐廳就推出了$98任食「兩餸飯」三小時,更貼心地為打工仔提供外賣飯盒裝走。有網民看到後就指:「98蚊lunch都叫平?」、「有一個外賣盒拎走都可以當食兩餐嘅」、「依啲食到幾多?98蚊算貴啦」等。

灣仔$98任食兩餸飯3小時 被指似足內地飯堂?!

灣仔作為商業區,不少打工仔都會想「食平啲」,於是有兩餸飯餐廳推出的「$98任食兩餸飯3小時」,如果午飯時間不足以食3小時,更會提供一個外賣飯盒,可以將食物帶走,餐廳吸引到內地網紅「子威」,以及香港YouTuber「苗想天開」親身到場試食。

灣仔 98兩餸飯 網民介紹灣仔$98自助餐
網民介紹灣仔$98自助餐(圖片來源:小紅書@子威截圖)

$98有餃子、燒味、即煮重慶小麵、飯後水果、任飲汽水

餸菜方面,$98的價錢可以品嘗到餃子、叉燒、燒肉、咖喱雞、生炒骨、水煮魚、酸菜魚等,另外又專設有粉麵檔專區,即叫即煮雲吞麵、重慶小麵、牛根牛腩麵等;甜品方面,有中式糖水、飯後水果;飲品方面,有汽水、國產啤酒任飲。

灣仔 98兩餸飯 即煮的重慶小麵,不少人試過都話係鋪頭嘅誠意之作
即煮的重慶小麵,不少人試過都話係鋪頭嘅誠意之作(圖片來源:小紅書@子威截圖)

灣仔 98兩餸飯 仲可以飲到國產的「雪花啤」
仲可以飲到國產的「雪花啤」(圖片來源:YouTube@苗想天開截圖)

午飯時間都有打工仔幫襯,網民就話:「十足內地飯堂!」、「有內地的味道」等。

灣仔 98兩餸飯  餐盤容器及菜式被指似內地
餐盤容器及菜式被指似內地(圖片來源:YouTube@苗想天開截圖)

灣仔 98兩餸飯 與內地飯堂比較起來,的確十分相似
與內地飯堂比較起來,的確十分相似(圖片來源:YouTube@贪吃的我截圖)

灣仔 98兩餸飯 以中資飯堂自居
以中資飯堂自居(圖片來源:連登討論區)

網民食評:無第二次

網民試食後有分享食評:「成間野基本無咩好食,選擇亦唔多,又整一大堆澱粉野務求塞到班客勁快飽,裝修又極重大陸味,又度縮,出於好奇心試咗一次,無下次」、「呢間好難食」等; 又有網民認為$98不划算:「唔抵食,無咩餸揀,焗住拎碗雲呑麵、牛腩麵,當你食完碗麵加幾樣餸,都差唔多到頂,盛惠$98」、「$98食個lunch我覺得都幾貴」等。

撰文:Christine Chau圖片來源:YouTube@苗想天開截圖、YouTube@贪吃的我截圖、小紅書@子威資料或影片來源:小紅書、YouTube