每個人總會有首次下廚的時候,第一次總會有搞笑的蝦碌事件!最近有名網民第一次煲魚湯,因此發文請教廣大網民。但他的獨門秘方卻令一眾網民嚇呆,紛紛爆笑提醒他「記得喺器官輪候冊登記換腎」!

 事主詢問要用海水還是淡水煲魚湯
事主詢問要用海水還是淡水煲魚湯(圖片來源:unsplash@__menglong)

日前有名男網民於Facebook群組「香港街市魚類海鮮研究社」發文,同時上載一張有4條魚的相片,並表示他準備要煲魚湯,但因為這是他第一次煲魚湯, 經驗不足,逐向網民們發問請教:「第一次煲魚湯,係用海水煲定淡水煲湯,先可以煲到鮮味?」

 事主首次煲魚湯
事主首次煲魚湯(圖片來源:Facebook@香港街市魚類海鮮研究社)

網民:用海水煲記得加兩塊片糖

事主發文後,帖文隨即引起網民熱議。不少網民即時爆笑回應: 「如果可以嘅話用口水」、「煲湯前記得喺器官輪候冊登記換腎,仲要換埋個腦」、「有處理過嘅海水最好,例如屋企嘅鹹水缸」、「唔洗落魚,個海本身有魚已經吸晒啲鮮味,就咁搵海水滾返熱就得」、「用海水煲,記得加兩塊片糖」、「建議城門河旁即取即煲」、「不嬲都用恆河聖水㗎啦」。

 不少網民即時爆笑回應:「煲湯前記得係器官輪候冊登記換腎,仲要換埋個腦」示意圖,非當事人)
不少網民即時爆笑回應:「煲湯前記得係器官輪候冊登記換腎,仲要換埋個腦」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

亦有熱心網民以「認真mode」回覆事主:「海水唔得架」,「海水?好污染喎!食咗會肚痾!」、「記得兩面煎香再撞啲水落去煲」。亦有網民讚事主勇氣可嘉:「如果你真係唔識都敢煲魚湯,你屋企人都好幸福,真心羡慕你全心全意學煲湯畀佢飲嗰個人, 注意隔湯渣」。

 有熱心網民以「認真mode」回覆事主:「海水唔得架」示意圖,非當事人)
有熱心網民以「認真mode」回覆事主:「海水唔得架」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

那究竟海水可不可以飲用呢?首先海水內含有大量鹽份,飲用海水會令血液中的食鹽濃度提高,而身體會為了平衡血液鹽濃度,釋放更多水份子到血液當中,會造成脫水現象,嚴重更會有生命危險。另外,海洋污染導致海水含有有害物質,如果飲用海水有機會有生命危險!

 海水是不適宜人類飲用的
海水是不適宜人類飲用的(圖片來源:unsplash@Joseph Barrientos)

圖片來源:unsplash@__menglong、Facebook@香港街市魚類海鮮研究社、TVB《愛回家之開心速遞》截圖、unsplash@Joseph Barriento