在疫情之下,街邊時有不同價錢的雙餸飯餐廳彈起,提供一個經濟實惠的選擇給大眾市民,而$20一盒燒味飯更是糧尾首選。只不過有網民近日分享買$20燒味飯的中伏經歷,付款時發現被加價$5,而打開飯盒時更有「驚喜」發生,令事主十分憤怒。有網民表示:「廿蚊係咁上下質素」、「貴啲都係食差唔多嘅野」,更列出3間同樣價錢但物超所值之選。

網民斥$20燒味飯賣相差又難食:好快執笠

事主憶述,早前於筲箕灣一間外賣燒味店中,買了一盒20蚊沙薑雞燒肉雙併飯,但付款時發現店方多收$5,事後發現原來燒味師傅自行為他升級至文昌雞,當時事主心有不甘,但決定多一事不如少一事。只不過回家後打開飯盒,眼見燒味只有4件且不是皮就是脂肪,而升級後的文昌雞只有3件「碎濕濕」的散件。事主表示望到飯盒「完全無胃口」,賣相差、味道差,只能勉強「扒咗兩啖飯」,更指這種質素「好快執笠」,加$5實為不值。

港式燒味omakase gt12 事主買到的20蚊燒味飯。
事主買到的20蚊燒味飯(圖片來源:Facebook@筲箕灣西灣河關注組)

網民賣相差到好似二手飯咁

有網民看到圖片後認為該飯盒的確賣相不佳,指: 「二手飯嚟?」 、「個飯盒好似廚餘咁」 、「騙人吧,得嗰幾舊」、 「5蚊都要呃,我就唔會幫襯了」、「連蔥油都無,完全唔俾機會你撈飯」 。不過又有網民認為20蚊一個飯盒不能太高要求,指:「便宜莫貪啦」、「老實講,廿蚊呢個價可想而之」、「$20 ,冇要求啦!有雞有燒肉,不過係份量問題」、「廿幾蚊+$3有茶或汔水係咁嘅水準」。

港式燒味omakase gt12 飯盒的確賣相不佳,被網民指似二手飯
飯盒的確賣相不佳,被網民指似二手飯(圖片來源:Facebook@筲箕灣西灣河關注組)

連登仔:燒味飯係港式Omakase

而近日在連登討論區上有討論到燒味飯文化,有網民指燒味的質素大多取決於師傅當下的心情,得到大量網民同認同:「叫燒鴨有時會啖啖肉,有時會比到少少鴨髀,有時會得啲骨」、「靚女咪比好啲」、「燒味師傅執邊舊肉畀你又真係佢話事」、「燒味飯同抽盲盒一樣」。

港式燒味omakase gt12 燒味的質素大多取決於師傅當下的心情
燒味的質素大多取決於師傅當下的心情(圖片來源:Unsplash@Airam Dato-on)

網民燒味質素同價錢無關 貴嘢一樣差

有網民看到後都分享數個相同價位但有質素的燒味店。

  1. 鴨脷洲利東村街市燒味檔:網民指$25已買到一盒燒肉飯,質素非常好,價錢合理。

    港式燒味omakase gt12 鴨脷洲利東村街市燒味檔25蚊的質素
    鴨脷洲利東村街市燒味檔25蚊的質素(圖片來源:Facebook圖片)
  2. 炮台山電氣道街市:網民指$20已經可以食到雙併燒味,啖啖肉。

    港式燒味omakase gt12 炮台山電氣道街市雙併燒味都係20蚊
    炮台山電氣道街市雙併燒味都係20蚊 (圖片來源:Facebook圖片)
  3. 西貢街市高記燒臘:網民指$25一盒燒味雙併飯,已經多到食唔哂,力推。

港式燒味omakase gt12 西貢街市高記燒臘同樣$25蚊
西貢街市高記燒臘同樣$25蚊,送多半隻咸蛋(圖片來源:Facebook圖片)

亦有網民認為價錢比較貴的燒味飯不代表物有所值,指:「荃灣燒臘舖食過一碟55蚊嘅雙拼飯啲燒肉係隔夜㗎」、「中環好出名嗰間,堂食又貴都係垃圾」、「55蚊啲料都係好肉酸」。

港式燒味omakase gt12 連鎖燒味價錢相對貴
連鎖燒味價錢相對貴(圖片來源:Facebook圖片)

港式燒味omakase gt12 這是一碟55蚊的燒味飯,網民認為一樣咁差
這是一碟55蚊的燒味飯,網民認為一樣咁差(圖片來源:Facebook圖片)

Tags :
撰文:Christine Chau圖片來源:Facebook@筲箕灣西灣河關注組,Facebook圖片,Unsplash@Airam Dato-on資料或影片來源:Facebook@筲箕灣西灣河關注組