現代不少人都是「機不離身」,就連不少家長都會習慣將手機或平板電腦當作「電子奶嘴」,播放卡通片以安撫子女情緒。有網民分享在餐廳遇上自私港媽,大聲播放卡通片,即使好言相勸她將音量收細,都被鬧多事,直至一位大叔的出現才令結局反轉,令大批網民直呼大快人心!

港媽 帶B媽餐廳大聲播卡通遭投訴
帶B媽餐廳大聲播卡通遭投訴(圖片來源:YouTube@Pinkfong Baby Shark – Kids’ Songs & Stories)

自私港媽不忿大聲播卡通被投訴 惡人先告狀:無阻到你憑咩話我?

有網民向Facebook專頁「生仔要考牌系列」投稿,他表示有日中午時段到一間餐廳用膳時,旁邊坐著一名港媽與一名年約1歲的小朋友,而小朋友手上則有一部手機大聲地播放卡通片。事主形容卡通片「不停嘟嘟嘟嘟,啦啦啦啦」,音量足以讓5張枱內的客人都可以清晰聽到,就連侍應行過都皺眉,部分食客也忍不住戴上耳機,只求一小片寧靜,也有食客選擇默不作聲,忍耐下去。

事主有日中午時段到一間餐廳用膳時,旁邊坐著一名港媽與一名年約1歲的小朋友,而小朋友手上則有一部手機大聲地播放卡通片
事主有日中午時段到一間餐廳用膳時,旁邊坐著一名港媽與一名年約1歲的小朋友,而小朋友手上則有一部手機大聲地播放卡通片(圖片來源:GOtrip編輯部)

而事主就好心提醒一下港媽,勸喻她應將音量收細,以免影響其他食客。豈料港媽不但止不聽勸,反而將手機的音量提高!事主平心靜氣、好言相勸:「你湊住小朋友,呢度大家食飯,可唔可以有返啲公德心,真係太大聲。」但不講理的港媽反駁到:「你做咩話我小朋友啫?有阻到你咩?」

港媽 示意圖,非當事人)
不講理的港媽反駁到:「你做咩話我小朋友啫?有阻到你咩?」(示意圖,非當事人)(圖片來源:SBS《Penthouse》劇照)

他指他並不是在指責小朋友,並再次提醒手機播片的音量過大,請求他將音量收細。港媽繼續不聽勸告,反而對著他怒吼:「侍應,我唔要坐呢度,啲人都痴線㗎!我播片關你咩事?我係鍾意咁大聲呀!」結果他也放棄與港媽爭論並提醒她:「咁最好你轉位啦,個個都睥緊你呀!你自己望吓。」港媽隨即環顧四周,餐廳內的食客都對她的行為側目,她非常不忿氣地大聲吆喝:「你哋呀,個個都無仔生㗎,小朋友要睇就要睇㗎啦,你班人望咩望,我係要較咁大聲呀,侍應我要轉位坐。」

港媽 示意圖,非當事人)
她非常不忿氣地大聲吆喝:「你哋呀,個個都無仔生㗎,小朋友要睇就要睇㗎啦,你班人望咩望,我係要較咁大聲呀,侍應我要轉位坐。」(示意圖,非當事人)(圖片來源:SBS《Penthouse 2》劇照)

惡客終被霸氣大叔收服 一句即時唔敢出聲

其後侍應就為她安排了另一個位置,終於還了事主與附近的食客一片清淨,令他們都鬆了一口氣,但港媽調位後仍然故我「勁大聲播片」。此時此刻,坐在港媽旁邊的一位身型健碩的大叔因為手機的音量極為不滿,忍無可忍的他以粗口「問候」港媽:「八婆,你咁L大聲仲乜交呀?你撞聾定搏小呀?」被大叔「問候」完後,事主形容港媽「即時笠水」,終將卡通片音量較細,而他更目擊到侍應就在他們背後偷笑。

坐在港媽旁邊的一位身型健碩的大叔因為手機的音量極為不滿,忍無可忍的他以粗口「問候」港媽示意圖,非當事人)
坐在港媽旁邊的一位身型健碩的大叔因為手機的音量極為不滿,忍無可忍的他以粗口「問候」港媽(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《犯罪都市》劇照)

投稿引發大批網民熱烈討論,不少人都批評港媽欺善怕惡, 對於這類不講理的人不需要太有禮貌:「好多人欺善怕惡,呢啲人埋去拍枱X佢就啱啦」、「對無文化嘅X街只有惡過佢先有效」、「其實對住呢啲人講完道理都冇用,就要X佢老味㗎啦」!亦有網民提供一個超絕的必勝方法對付港媽:「即刻開大聲播咸片比佢個仔聽,呀呀呀,仲要配合女主角一齊叫,睇下邊個頂唔順先!」

港媽 示意圖,非當事人)
網民提供一個超絕的必勝方法對付港媽:「即刻開大聲播咸片比佢個仔聽,呀呀呀,仲要配合女主角一齊叫,睇下邊個頂唔順先!」(示意圖,非當事人)(圖片來源:SBS《社內相親》劇照)

圖片來源:YouTube@Pinkfong Baby Shark - Kids' Songs & Stories、GOtrip編輯部、SBS《Penthouse》劇照、SBS《Penthouse 2》劇照、電影《犯罪都市》劇照、SBS《社內相親》劇照