有種女性,即使好注重妝容及服裝,外觀上無懈可擊,但就係唔知點解一直單身⋯⋯或許問題就出在平日無意識嘅言語之間!一啲自己習慣嘅口頭禪,或會令異性心生反感。即睇日本男性評選,6大「扣分」口頭禪!

撰文:C|資料來源:Trill|圖片來源:visualhunt、電影截圖

最令男性反感的6大口頭禪

1|初見面便敬而遠之的口頭禪

初次見面嘅第一印象非常重要,而呢類口頭禪會令男性覺得「冇機會」而退避三舍。

一開始就否定:「但係~」

日本男性稱,偶爾會遇見一啲女性,無論人哋講咩,都總會以「但係~」開頭發表意見,感覺一開始就被否定,會令人覺得難受。

太悲觀:「反正~」

受訪男性稱,曾有透過朋友介紹嘅女性,傾第二句就話「反正」,令佢覺得同負面思考嘅人喺一齊唔開心,氣氛太沉重,因此就冇再同對方會面。

只係矯正選詞,多用正面詞語說話,就可以一改對方對自己嘅印象。

2|判定為「不想交往」的口頭禪

進入下一階段,關係變得較近,但仍被判斷為「果然無法交往」。

太慳家:「好嘥嘢」

受訪男性稱,曾有個覺得唔錯嘅女性,口頭禪就係「好嘥嘢」。雖然覺得慳家係好事,但另一方面諗到如果結婚後,由老婆管理金錢嘅話,會覺得無法自由用錢。呢種踏實嘅女性唔係話唔好,但自己會覺得有壓力。

覺得好麻煩:「我好肥」

唔少女性都會將「肥呀」掛喺嘴邊,但實質上一啲都唔肥,呢個情況下,男性又不得不話「唔係呀,一啲都唔肥」。呢句說話會令男性覺得厭煩,非常扣分。

3|小心講得太多!超厭煩的口頭禪

最後,即使意識到男性角度點睇,但一啲原本認為對方受落嘅語句,講得太多都會令人心生厭煩,特別要注意呢兩句。

冇意義嘅連環「你好叻呀」

受訪男性稱,自己認識一個只要對方係男性,就會不停讚對方「叻」嘅女仔。認為對方在努力想要受歡迎,但冇意義地讚得太多,反而覺得自己被對方當「傻仔」,即使想努力稱讚男性,都最好有其他變化,唔好一味都係同一句。

只令人覺得一無是處:「幫我!」

一位27歲的男士稱,喺一次近10人嘅BBQ大會中,有個女仔不停話:「我做唔到呀,幫我!」聽得多咗就覺得煩,覺得呢個女仔只係個咩都做唔到嘅人。

想凸顯或想倚賴男性嘅語句,雖然一定程度上有正面效果,但如果冇意義地講得太多,就會適得其反。特別係日常便會意識住異性目光嘅人,好容易令呢種語句變成口頭禪。為避免對方覺得厭煩,應多加注意。