電話騙案嘅發生唔係第一日嘅事啦!但騙徒手法真係層出不窮,每次都依然有人中招!今次嘅新型電話騙案又令到唔少人中伏。大家見到不明來歷嘅電話千萬不要接聽,要不然,不知不覺就會被收取高額嘅電話費,因此要提高警覺,唔好成為受害者呀!

撰文:Athena、Cherry@Central|圖片來源:3HK、CMHK、香港警務處  

切勿回撥!新型電話騙案:「一響即收線」(又名Wangiri)

近期嘅電話騙案由不同嘅區號打出,例如烏干達(+256)、那魯(+674)、東加(+676)、薩摩亞(+685)、瓦努阿圖(+678)等等。這些電話通常一響即收線,如果唔小心回撥的話,就有機會要畀昂貴嘅電話費,騙徒就因此獲利!

香港電訊商3HK及CMHK提醒大家勿中招

電訊商3HK及CMHK都有喺facebook出post提醒大家唔好接聽海外的來電,兩間電訊商都十分關注這次事件。他們呼籲市民唔好隨意透露個人資料,及唔好接聽不明來電,免招損失。

受騙個案要尋求警方協助

如果大家真係懷疑自己受騙,或者對電話騙案有任何疑問,唔好猶豫,即刻致電「防騙易」熱線18222,向警方求助啦!