近年網上串流平台越來越多,收看電視直播的人數自然下降,令電視台的收視均未如理想。不過,TVB的資訊節目《東張西望》則未受影響,最近更被港人將「報東張」掛在口邊,頓時變成萬能Key。早前,有位港男因為「收唔到電視」而向客服揚言要「報東張」。大批網民開始質疑「點解乜都話搵東張唔搵負責人?」、「係咪就嚟勁過政府」。

東張西望 大批網民直指東張西望「就嚟勁過政府」。
大批網民直指東張西望「就嚟勁過政府」。(圖片來源:TVB《東張西望》截圖)

港男睇唔到電視即恐嚇客服:我要報東張

《東張西望》早前一宣傳片提到「觀眾有咩事都可以報東張」,結果令社會上出現「東張萬能KEY.情況。早前一位在電訊公司做客服的網民在網上分享,表示自己曾接到一個客戶投訴電話,直指因為遲遲未收到MyTV SUPER機頂盒而睇唔到電視,認為他們公司態度惡劣「唔係做嘢」,除了揚言要向總公司投訴事主、在討論區「唱衰佢」之外,更出言恐嚇指要「報東張西望」,為自己討回公道。

東張西望 網民因睇唔到myTV SUPER,揚言要「報東張」。
網民因睇唔到myTV SUPER,揚言要「報東張」。(圖片來源:myTV SUPER官網截圖)

網民斥大小事均依賴東張西望 道理不在仍聲大夾惡

事主後來發現西客之所以「睇唔到電視」,全因續約續錯公司,而西客得知原因後即時收線,並未向事主道歉。「差啲被報東張」事件一出,引來不少網民熱議,大批網民直指香港市民現在過分依賴東張西望,不論大小事都要「報東張」,例如去旅行買錯機票,滯留機場時要搵東張、隔離鄰舍屋企有老鼠曱甴又搵東張,連網上情騙被騙過百萬都是搵東張,「遲D失眠都可以報東張」,仿佛只要自己解決不到,只要報東張就「實無死」。

網民分享親身經歷:一講呢句其他人真係驚!

大批網民認為報東張「用到濫晒」,是新一代「恐嚇字句」,亦有網民認為遇事時,首要的應該是聯絡負責人或政府,而非依賴電視台的節目解決,不過有網民就分享「成功案例」。網民指自己曾深受樓上鄰居漏水滋擾,多次向管理處投訴,亦曾有政府職員上門量度滲水數據,惟鄰居依然故我,未有理會。後來網民難忍漏水困擾,親自登門向鄰居放話「再唔整就報東張」,鄰居竟然於一星期內完成所有工程,解決困擾多月的漏水問題,難怪部分網民表示「報東張」其實「真係work」。

「報東張」成萬能KEY  網民:勁過搵政府幫手

其實TVB眼見東張成績好,於9月加推《東張+》,主力在MyTV SUPER和YouTube出片,而官方宣傳片亦不斷向大眾宣揚「報東張」,小至街邊有人亂拋垃圾,大至牽涉過百萬的騙案,通通靠「報東張」三隻字解決。

圖片來源:TVB《東張西望》截圖、YouTube@東張+