【防蚊方法】人最大的敵人,並非人類,而是無時無刻出現在你身旁的「蚊」。而且不少傳染病都是經由蚊傳播,所以做定防蚊措施是非常重要!曾經日本節目《マツコの知らない世界》請來了一個超愛蚊的天才少年,經過自己獨特的研究與實驗,發現了簡單又有效的防蚊方法!

撰文:C|編輯:Yuen|圖片來源:《マツコの知らない世界》

防蚊方法 原來超簡單!

日本節目《マツコの知らない世界》請來了當時熱愛蚊的18歲少年田上大喜做嘉賓。田上在4年前開始,用自己做餌去樹林採捕野生蚊,然後帶回屋企放入「蚊房」做研究,屋企養了超過4,000隻蚊!

嘉賓田上大喜,係美國回流日本嘅天才少年!
嘉賓田上大喜,美國回流日本的天才少年!(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

田上嘅夢想係創造「人蚊共存」嘅世界,所以親自喺屋企養蚊做研究!
田上的夢想是創造「人蚊共存」的世界,所以親自在家中養蚊做研究!(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

田上用紙皮箱+膠樽自製養蚊的屋子,一箱大概有50~80隻!

「蚊屋」由田上自己用紙皮箱+膠樽自製。
「蚊屋」由田上自己用紙皮箱+膠樽自製。(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

田上指,會吸血的蚊都是交配後的雌性蚊,這是為了獲得足夠的營養產卵。所以除了用蜜糖水餵蚊,他甚至會大方「捐血」,完全把他們當成仔女般養大。

田上會用自己嘅血餵蚊!
田上會用自己的血餵蚊!(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

防蚊措施十分重要

據調查所得,1年裡面「殺人最多的生物」頭5位,第1位竟然不是人類,而是蚊,所以防蚊措施十分重要!

1年裡面「殺人最多嘅生物」頭5位,第1位竟然係蚊!
1年裡面「殺人最多的生物」頭5位,第1位竟然是蚊!(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

甚麼人最容易被蚊咬?曾經有研究指出,不同血型,受蚊「歡迎」的程度也會不同,O型是最吸引蚊咬,而A型就相對地較少被蚊咬。但原來血型並非主因!

研究指,根據血型唔同,被蚊咬嘅機率都唔用!
(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

田上經過研究同實驗後,得出一個新結輪!那就是腳上細菌較多的人,愈容易被蚊咬!

腳上細菌多嘅人,愈容易被蚊咬!
(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

人類體內以及皮膚上有稱為「常在菌」的細菌,顧名思義就是經常存在於人體內的細菌,而這種菌的種類在身上愈多,就愈容易成為蚊的目標!

人類體內以及皮膚上有稱為「常在菌」嘅細菌。
人類體內以及皮膚上有稱為「常在菌」的細菌。(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

呢啲菌嘅種類愈多,就愈惹蚊咬!
這種菌的種類愈多,就愈惹蚊咬!(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

田上找來親妹妹・千笑一齊做實驗,測試5分鐘內2人各自被蚊咬的次數!而結果是妹妹腳上細菌比哥哥多近3倍,被蚊咬嘅次數多達81次,而哥哥就只有25次!

田上搵來妹妹・千笑一齊做實驗,測試5分鐘內2人各自被蚊咬咗幾多撻!
田上搵來妹妹・千笑一齊做實驗,測試5分鐘內2人各自被蚊咬咗幾多笪!(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

兄妹2人嘅結果分別相當嚇人!
兄妹2人的結果分別相當嚇人!(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

雖然係做實驗,但叫親妹妹親身做實驗未免太慘!請放心,原來田上一見到有蚊停留,就會掃走隻蚊,並立即在停留過的位置貼上紅色貼紙做計算及記認。

田上會喺蚊停留過嘅地方貼上紅色貼紙做計算及記認。
(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

原來這個方法就可以防蚊!

於是田上就諗到,出街前用消毒殺菌濕紙巾抹腳,可以有效減少被蚊咬的次數!之後再叫妹妹來做實驗,對比番消毒前後的被蚊咬次數,發現由81處,減至27處!總數減少至1/3!惹蚊的你,下次可以試用這方法!

出街前用消毒殺菌濕紙巾抹腳,可以有效防蚊,減少被蚊咬嘅次數!
出街前用消毒殺菌濕紙巾抹腳,可以有效防蚊,減少被蚊咬的次數!(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

蚊咬處足足減少至1/3!
蚊咬處足足減少咗1/3!(圖片來源:《マツコの知らない世界》截圖)

Tags :