正所謂「唔怕生壞命,最怕改壞名」,你的名字如何,某程度上亦代表著你的人緣如何。最新有移英港人就香港人常用英文名,在英國街頭訪問了當地人意見,MC張天賦、全民造星參賽者Cotton都被擺上枱,外國人聽到的反應大有出入!就連Richard、Kinki、Candy等港人常用英文名原來都另有含意,隨時影響外國人對你的印象,所以大家改名前都要三思!

英國人睇香港英文名 MC
有移英港人在英國街頭不定時進行街訪(圖片來源:YouTube@是但啦 Whatever_SDL)

移英港人街訪「英國人眼中其怪英文名」 叫Richard原來另有意思 英國人:一定唔會改!

YouTube Channel《是但啦 Whatever_SDL》為兩名移英港人創立,頻道主要在英國街頭就香港的話題而進行街訪或社會實驗,短短成立了3個月已有逾10K Subscribers,人氣不俗。早前有補習名師取笑男學生改女生名一事備受家長及教育界關注,而主持人Heidi和Lo即以「香港人常用英文名」進行街頭訪問,了解一下英國人對名字的印象。結果發現香港人改的9大英文名在外國人眼中原來都有奇怪印象,當中MC張天賦和Cotton都榜上有名,有外國人更用「Bullshit」來形容;亦有外國人指叫Richard原來另有意思,連主持人都表示「從來都唔知有呢個含意」,確實大為驚訝!

英國人睇香港英文名 MC
聽到香港人的英文名後,當地人都表示笑而不語(圖片來源:YouTube@是但啦 Whatever_SDL)

英國人眼中9大奇怪英文名:叫Richard=叫自己係Dick!

Richard這個英文名,是港男常用名字,有研究社會科學的外國人在訪問中表示「成功人士通常都會叫Richard,通常都忙到陪唔到仔女同老婆」、「一聽個名就知佢個人好悶」、「係一個平凡人」。不過最令人「大開眼界」的是,原來Richard在英國人眼中有另一意思,是「Dick」(即男性生殖器官的意思)縮寫。主持人指以為「Richard」的縮寫是「Rich」,問及由來時對方都指不知為何,但他們的認知就是這樣,指不會為子女改這個名字。

英國人睇香港英文名 MC
Richard原來在英國人眼中有「Dick」的意思(圖片來源:YouTube@是但啦 Whatever_SDL)

英國人眼中9大奇怪英文名:Bobby是戴眼鏡、態度差的美國人

Bobby在大家眼中,除了會想起歐陽振華外,會有什麼印象?片中的外國人指,聽到Bobby便聯想到戴眼鏡的「肥佬」,「打機宅男,戴眼鏡書呆子」、「好似炸魚店嘅變態佬,一個好差嘅人先叫」、「我隻狗就係叫Bobby,我唔會幫自己改狗名」、「似係一個無咗一隻牙嘅中年男士」、「我諗起Minions個啊Bob」。

英國人睇香港英文名 MC
大家普遍對Bobby的印象都是戴眼鏡的人(圖片來源:YouTube@是但啦 Whatever_SDL)

英國人眼中9大奇怪英文名:英國人絕對唔會叫自己「Dick」

「Dick」在英國有男性生殖器官的意思,但在港人英文名而言都算是普遍,當地人得知後都表示驚訝,更指其印象是「X頭」,改這個名的人「個身可能有啲臭」、「似日日都去飲酒,飲到醉喺條街到瞓覺,然後畀人拉入警局嘅人」、「似係阿伯名,仲要係自己喺酒吧坐角落頭一個人飲酒」。最後更表示「唔會用生殖器官名嚟嗌自己個仔」。

英國人眼中9大奇怪英文名:對於「Cherry」極不解

以上男生的英文名雖然奇怪,但眾人的反應未及聽到「Cherry」般大。街訪中的男女對於「Cherry」一名,一聽到而皺眉表示驚訝,指「應該只有脫衣女郎會叫呢個名」、「同有人叫Candy一樣咁奇怪,Candy係性工作者,Cherry感覺都差唔多」。亦有網民指「叫得Candy都知咩料,『糖衣毒藥』,笑騎騎放毒蛇嘅人通常叫呢個名,次次遇到都會防備佢,勁有心計同埋一定唔靚!」

此外,「Tiffany」是港女常用的名字,不過在英國人眼中叫「Tiffany」的女性都相當重視物資而八卦,甚至有受訪者形容:「一個好有錢讀大學嘅女仔,不過後來學人吸毒輟學,再去M記打工嘅女仔。」

英國人睇香港英文名 MC
大家都表示Cherry與Candy一樣有性工作者的印象(圖片來源:YouTube@是但啦 Whatever_SDL)

英國人眼中9大奇怪英文名:對「Kinki」笑而不語

Kinki在港人心目中都有種活潑女生的印象,但街訪中大家聽到後都表示「真係有人叫?」的模樣,除了笑而不語外,有女生表示「如果叫呢個名,應該畀人Bully」、「叫自己做Kinki嘅人知唔知係咩意思」。翻查字典,「Kinki」有想跟別人進行性行為的意思。

英國人睇香港英文名 MC
英國人表示「點解會叫自己做Kinki」(圖片來源:YouTube@是但啦 Whatever_SDL)

英國人眼中9大奇怪英文名:指「Cotton」為「Bullshit」

「Cotton」這個英文名在港間中也會聽到,最為人熟悉的應是全民造星參賽者之一,現時有指YouTube Channel的Cotton,不過外國人指從來未聽過這名字,更有人形容這名字的印象好「Bullshit」。

英國人睇香港英文名 MC
英國人表示從來沒有聽過這名字(圖片來源:Instagram@cotton_ckc)

英國人眼中9大奇怪英文名:MC=要做DJ?

MC張天賦出道以來,不論作品、外貌或者緋聞都備受關注,而在街訪中,外國人表示「叫MC係咪爸媽想佢做主持人?」、「叫得MC就應該係MC Hammer(MC Hammer是美國著名Rapper)Fans,佢注定要做DJ」。

英國人睇香港英文名 MC
「MC」一名因有MC Hammer所以不感奇怪(圖片來源:IG@mcheung1201)

網民:不如下次問點睇「Lemon Tea」呢個名

網民看完影片後都「笑爆」,指香港還有很多不能歸類的英文名,有網民更分享其中一次經歷,指「有次去見工,我喺門口填緊form,有個女仔都應該啱啱見完工出嚟,咁個staff問佢叫咩名,個女仔即刻好活潑咁一個小跳步轉身咁講:『我叫lemon tea』,即刻笑到我X街,連入邊啲職員都見佢出咗去之後即刻笑死。」Channel中仍有其他有趣街訪,有興趣也可自行收看!

圖片來源:YouTube@是但啦 Whatever_SDL、Instagram@cotton_ckc、Instagram@mcheung1201