作為重度抹茶控嘅你,去到邊都想一試超美味的抹茶甜品,即使人在澳門亦不例外。所以為大家介紹當地的抹茶天堂「Café time after time」餐廳,除了有沙律、意粉等西餐供應,更有不少本地人及遊客因抹茶甜點慕名而來!馬上睇睇以下 3 款精選茶味大爆發的抹茶甜點,看看你最喜歡哪一款?

文:Yuki  相:Janelle (刊登於《新假期》 885期)

01 | 16cm 高!抹茶蜜糖多士山

最矚目一定係蜜糖多士山啦!足足有16 cm 高,混入京都產的抹茶粉烘焙,焗得夠脆身,再倒上大量抹茶忌廉漿,每一口都是濃濃甘香,微苦不會一味死甜。

不過多士山每日限量供應 23 份,建議提前致電預留。食唔到亦唔使失望,店內仲有抹茶味泡芙、卷餅和蜜瓜包等等,同樣由日本烘焙師傅主理,採用日本直送食材,食落感覺跟京都食的冇分別!

02 | 超香口!抹茶紅豆泡芙

泡芙外層鬆脆香口,紅豆粒粒吃得出豆香,加上配上軟滑的抹茶雪糕,多重口感值得一試!

 03 | 抹茶卷餅

卷餅全天然冇加乳化劑,口感超鬆軟,加上茶味濃郁的忌廉,下午茶剛剛好不會太膩。

Café time after time

地址: 澳門高地烏街32號永順景大廈
營業時間:10:00am-10:00pm
電話:+853 2852 5282
交通:乘12號巴士至高士德/培正下車,步行3分鐘
fb:Cafe time after time


下一頁:澳門新橋 | 三盞燈橫街窄巷搵 8 大美食

延伸閱讀

澳門美食 | 氹仔官也街 7 大精選 你食過幾多間?

澳門甜品 | 近期 7 大最具話題「消暑」聖品

【澳門美食】禮記雪糕:傳統復古的雪糕三文治

前往澳門有哪些交通方法?

可以選以金巴港澳快線金光飛航噴射飛航,即睇澳門交通2023懶人包。到達澳門後,則可坐輕軌氹仔線,途經碼頭、機場、多間酒店及主要旅遊區,澳門自由行時交通更加方便!即刻了解一下車站地點及列車設計等資訊。而澳門酒店由設計到設施都非常出色,GOtrip編輯整合澳門近年新開酒店情報,大家可Bookmark定,即睇:澳門酒店推介

有什麼澳門好去處?

澳門有不少新設施及全新好去處,其中澳門賭場必去景點食買玩介紹,玩轉澳門!然而,澳門美食眾多,除了豬扒包,也可到各大酒店享用自助餐及打卡必去的陽台Cafe當半日文青。