日圓再次回落,由每百日圓兌 7.75 港元,回落到7.5之間,去日本又抵買了!日本有一間連鎖平價超市 業務スーパー(業務 super) ,所售食品比其他超市便宜,半製成的炒麵及烏冬只需 15円,只需HK$1.12就有交易,超抵!假如大家去日本旅行而又不是住酒店,例如 Airbnb 之類,可在屋內煮食的話,不妨到 業務スーパー 搜羅平價食材!

撰文:Zoe Chan︱圖片: GS Mania、 業務スーパー 官網、 Gyazari blog

業務スーパー 分店遍布日本

業務スーパー 在日本的分店多達658家,擁有自家的生產工場,因此可以低價發售貨品,其他超市冇得比。

平價超市 最抵食材!以下介紹4款抵買食品!

01 | TAKUMIMEN炒麵150克 19円

在香港,一個麵底買一包最少都要十幾廿蚊,去街市買就會平多些少。鏡頭一轉去到日本,這間超市出售自家炒麵,一包只是19円,即是大約HK$1.42。雖然只是一碗的分量,但都好抵食吧!

02 | TAKUMIMEN烏冬200克 15円

手打烏冬一般在日本超市需要30円!而業務スーパー只需 15円,足足平一半!超抵呀!

03 | 雞翼一公斤 370円

平常超市雞翼100g已售90円,大家眼前這一包足足1公斤,而售價打了個41折,賣 370円。網友推介用來製作炸雞翼一流, 物超所值呀!

04 | SHOUE漢堡8件 285円

哇哇哇! 8件裝的漢堡只需285円,即是約HK$21!同樣是超市的自家出品,只有這裡才這樣便宜呀!

超市官網還有食譜教大家如何配搭食材製作美味菜式,非常貼心。大家如果去日本旅行,入住 Airbnb 之類單位、可以在屋內煮幾味的話,這間超市真的不容錯過。

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡