好多人都喜歡貓咪,除了因為牠們樣子可愛,好多人都喜歡摸貓咪柔軟的肉球。日本這隻貓咪在Instagram爆紅,全因為牠有一把齊陰劉海,跟《梨泰院Class》的朴世路是同一款髮型,很可愛啊!

撰文:KM | 圖片來源:cici.toto.mametchi@Ig、 《梨泰院Class》

日本齊陰劉海貓咪おまめ

日本這隻貓咪おまめ,擁有一雙水汪汪的綠色大眼睛和灰白身軀,最特別之處是牠額頭上灰色的毛,好似一把齊陰劉海,跟《梨泰院Class》的朴世路是同一款髮型,很可愛啊!

おまめ擁有一雙水汪汪嘅綠色大眼睛
おまめ擁有一雙水汪汪嘅綠色大眼睛。

おまめ經常露出一副好無辜嘅表情
おまめ經常露出一副好無辜嘅表情。

おまめ的齊陰劉海,再加上牠右邊臉的黑色圓痣,是おまめ獨有的標誌,連主人都話牠好像可愛的小狗。

おまめ表情多多,真係好可愛㗎!
おまめ表情多多,真係好可愛㗎!

おまめ最鍾意望實鏡頭留倩影
おまめ最鍾意望實鏡頭留倩影。

表情包おまめ

おまめ平時表情多多,有時碌大對眼仔,有時會集中望住同一個地方,露出一副好無辜的表情。

おまめ露出慘慘嘅表情
おまめ露出慘慘嘅表情。

主人惡搞おまめ,將佢無辜嘅眼神無限放大。
主人惡搞おまめ,將佢無辜嘅眼神無限放大。

おまめ睡醒起身的樣子都好可愛!望著牠眯起雙眼,好似未睡夠的樣子,有時幾似嬲樣啊!

おまめ啱啱瞓醒覺
おまめ啱啱瞓醒覺。

可唔可以畀我瞓多陣呀!
可唔可以畀我瞓多陣呀?

攬住小被被瞓覺真係好安心
攬住小被被瞓覺真係好安心。

おまめ可愛睡相
おまめ可愛睡相。

主人同おまめ玩的時候,試過幫牠整了藍色爆炸頭的造型,相當趣致。不過おまめ露出一副不情願的樣,看來牠比較喜歡自己的齊劉海!

主人幫おまめ整咗個藍色爆炸頭嘅造型
主人幫おまめ整咗個藍色爆炸頭嘅造型。

おまめ最鍾意玩貓屋
おまめ最鍾意玩貓屋。

主人會不定期在Instagram更新おまめ有趣的影片,一齊看看牠有多可愛啦!

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡