4月日本櫻花已近尾聲,想賞櫻只能去較遍遠的東北地區或北海道。不過呢,恨去東京濕平又想順道賞花,其實亦唔係無可能,事關今個月是芝櫻花季,貌似櫻花的粉紅芝櫻將開遍日本,站在大片花海中影相,呃like 程度不輸櫻花!各地更有大型花祭,賞完櫻還可大嚐櫻花美食。

text: Elaine |   Photo:新傳媒資料室、Getty Images(原文刊於新假期雜誌)

芝櫻 其實不是櫻花品種,屬草本科植物,只於地上生長,「芝」在日文中正是指「蔓生的野草」。芝櫻分紫、白、桃紅、粉紅等色,花期約在 4 至 6 月,九州最先開花,之後關西、關東、北海道等地亦會陸續開花。著名賞櫻勝地有富士山、東京羊山公園和北海道東藻琴 芝櫻 公園等。

01 | 東京近郊 富士 芝櫻 祭

富士祭是東京最大的賞櫻活動,園內有 80 萬株 芝櫻 ,分白、粉紅、桃紅等深淺不一的顏色,環繞富士山下的本栖湖盛放,畫面超靚!花祭期間,園內亦會舉行美食嘉年華,供應約 80 款富士名物,如吉田烏龍面、櫻花味馬卡龍等,讓你眼球肚皮同樣大滿足!

富士芝櫻祭
日期:4月15日至5月28日
更多詳情:日本東京 芝櫻祭 2017

富士會場內集齊粉紅、桃紅、米白等多種花色,遠近都咁靚。

2. 長崎 島原芝櫻扮鯉魚

話明芝櫻開遍全日本,勝花名所又點止富士山?再介紹埋九州和北海道的芝櫻秘景畀大家,雖然位置較偏遠,但賞到靚花又可避開恐怖遊客人潮,都諗得過!長崎縣島原市每年4月中都會舉辦芝櫻祭,園內有約 25 萬棵芝櫻,園方更特別將花田種成2條巨型鯉魚的模樣,又幾有心思喎!

島原芝櫻公園
賞花日期:4月16日至4月底
更多詳情:日本 芝櫻 | 唔使同人逼長崎芝櫻扮鯉魚

3. 鹿兒島 霧島高原最南芝櫻

霧島高原位於鹿兒島縣,由多個火山組成,以未經開發的靚景聞名,每年3月尾到4月尾是芝櫻花季,是全日本最早開花的地區。推介大家到當地的Mahoroba之鄉賞芝櫻,它位於JR霧島溫泉站附近,園內有25萬株芝櫻,賞花之餘仲可以到附近浸溫泉,勁嘆!計劃行程前記得去園區FB睇實花況!

霧島Mahoroba之鄉
賞花日期:3月尾至4月底
更多詳情:芝櫻 開花了| 鹿兒島最南25萬株 芝櫻 任你影

4. 北海道 120朵 芝櫻 牧場

北海道東藻琴盛產牛奶,連東藻琴公園的 芝櫻 都種成乳牛樣,好打耳!園內有超過120萬朵芝櫻,面積達10公頃,等於10個足球場咁大!怕行到腳斷,可付 ¥300/HK$20 乘坐遊園車賞花。場內有粉紅色鳥居,影相必去!

東藻琴芝櫻公園
賞花日期:5月底至6月中
更多資料:必睇粉紅色鳥居 | 北海道芝櫻祭2016