【日本便利店朱古力甜品】朱古力小心!日本各大便利店最近推出了一大堆朱古力甜品,當中最恨食的,首選Lawson x Godiva的朱古力芭菲!其他樣樣都好吸引,好想試勻晒,今次實肥死!

撰文:主場・日本 | 圖片來源:相關機構

01 | Lawson x Godiva 朱古力芭菲

Lawson x Godiva的限定朱古力甜品,一直都是朱古力控集郵的目標,這款再次昇華,一杯有6層:朱古力忌廉、朱古力醬、朱古力乳脆糖、朱古力慕絲及2層朱古力海綿蛋糕,最頂還加上朱古力片,完全超出了便利店甜品的level!

發售日期:4月17日起
出售地點:全國Lawson
價錢:450円

02 | Lawson x Godiva 朱古力macaron

Lawson x Godiva今次最厲害的地方,是一次過推出2款朱古力甜品,除了芭菲,另一款是macaron。賣點是用上黑朱古力,不用擔心過甜,中間的忌廉更加了橙粒,提升香味!

發售日期:4月17日起
出售地點:全國Lawson
價錢:350円

03 | 7仔朱古力銅鑼燒

7仔雖然冇crossover Godiva,但自家製的朱古力甜品同樣吸引!呢一款係「朱古力絕版」的銅鑼燒,外皮是朱古力,入面是有朱古力粒的朱古力忌廉,朱古力控唔可以錯過!

出售地點:東北、關東、甲信越、石川、福井、東海、近畿、中国、四国的7仔
價錢:150円

04 | 7仔Cookies & Cream朱古力蛋糕

Cookies & Cream除了可以是雪糕外,還可以是蛋糕!這件朱古力蛋糕上就是曲奇碎加上朱古力忌廉,非常有創意!

出售地點:全國7仔
價錢:181円

05 | 生朱古力雪糕威化

朱古力雪糕非常香濃,入面加了生朱古力粒,增加口感,加上用了北海道出產的生忌廉,更滑更美味!

發售日期:4月17日起
出售地點:全國Family Mart、Circle K、Sunkus
價錢:218円

06 | Häagen-Dazs咖啡曲奇脆皮雪條

Häagen-Dazs又推出期間限定的雪糕了,不過今次要等到6月先有得食!這條Crunchy Bar,入面是咖啡雪糕,外面是有朱古力曲奇的朱古力脆皮,感覺相當新鮮!

發售日期:6月5日起
出售地點:全國便利店及超市
價錢:294円

下一頁:【 FlyJapan 】日本便利店:3-4月新產品 | 激可愛Minions香蕉朱古力批

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡