行 Tokyu Hands 幾乎係每次到日本旅行的指定動作,文具、家品、雜貨、玩具、化妝品咩都有,男女老幼都總會搵到自己啱行啱買的專區!我就最鍾意行廚房用品部,因為日本成日都會推出有趣的小工具,好多都好實用,樣樣都想買返香港玩下!最近就見到佢特別推介呢 2 款 廚房小道具 ,我都忍唔住手買咗,都幾實用喎!

01 | nonoji 椰菜絲刨器--慳時間慳力氣之選

呢個真係超方便,就咁攞住個椰菜就可以直接刨成絲,唔使再慢慢切!難怪成為 Tokyu Hands 暢銷榜的no.1 & no.2(唔同顏色)!(價錢:900日圓)

02 | 廚房cutter-幫你輕鬆開包裝

可能你會話你唔食椰菜絲,之前嗰款冇咩用,但呢樣我覺得係必備的,因為總有啲包裝、膠袋、膠紙係好難搞,例如百x豆腐,開親都爛!所以呢個係好值得買的!(價錢:1,200日圓)

去片!

https://www.youtube.com/watch?v=qauxEXzY4XM

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡