任務 #03 北歐肉丸 打工一腳踢

瑞典美食之一,應該非肉丸莫屬!翠如被派去一家當地馳名的肉丸餐廳,幫 忙由助廚做到侍應,打工之餘原本也打算偷師,發現傳統瑞典肉丸製作原來有好多不同口味及款式!「 整個打工過程,最困難係替客人落單同收錢,本來以為應付到肉丸款式就可以,點知中伏位係啤酒名,N 咁多款完全唔識分!」

 

原本預定「做媒」 的食客演員不知去向,最後來了一批真實客人,難得大家又唔嫌棄呢位香港阿姐嘅口音,耐心排隊落 Order!

唔似香港 IKEA 得一款肉丸,小店餐牌足足有十幾款肉丸揀,全部名都超級難記!

任務 #04 學前教育 文盲管理員

最近電視節目全部都好關注「 起跑線 」今次行程亦有一個相關任務,就係去芬蘭一間兒童圖書館做管理員,「 雖然北歐文字都唔識多隻,但都 可以憑圖書編排加上場地設計掌握書本種類!」不 過最後發現,到場的小朋友全部都係學前BB 仔,文化工作間變成託兒格鬥!

雖然IT科技係世界級,但其實北歐兒童仍然鍾情閱讀,唔係篤芒一族。