任務 #02 絕頂臭魚 國寶級腥氣

其實北歐都有「 厭惡性工作 」,製作傳統臭魚罐頭就係保證識唔到女仔的暑期工!瑞典罐頭魚 Surstromming 堪稱「 史上最臭食物 」,官方指引是「絕對不能在室內打開」!翠如走到年產20萬罐「臭魚」做工廠妹,由攞魚、斬魚頭、掏內臟到將魚發酵,都一手一腳完成,原來這個工廠也有30年歷史,最後更獲老闆送贈「 臭魚 」一箱!

被騙試食 臭到「脷麻痺 」!

鯡魚罐頭每年 春季捕魚,初夏入罐;8月底有隆重的「開罐儀式 」,每罐都好似「 超濃縮城門河污水 」,食入口又係咩感覺呢?監製表示「 口感細嫩 」其實 OK,翠如被幕後員工安排試食一罐過期「 臭中臭魚 」,結果係難以形容的「臭到辣 」、「脷麻痺 」!

正宗食法係拌著薯仔、洋葱夾麵包, 抵消鯡魚「 臭到喇損喉嚨 」的濃烈口感。

即使在戶外開罐,臭味也能傳到方圓600米外,有如生化武器!

在罐頭工場打工的後生仔向翠如表示:

「好尊重這傳統食物,不過代價係這個打工的夏天,注定識唔到女仔了!」

工場內有魚腥、血水混雜發酵的各式臭味,不過未醃足一年,其實只算是初級臭!

「若然不小心被臭魚的汁濺到衣服,件衫幾乎注定要報銷!」