香港快運寄艙行李丨一到暑假又到了去旅行的時候了,不過上機前就要注意細則了,因為廉航香港快運(HK Express)更新了有關隨身行李的收費費用,不過就未有新聞稿公佈,此舉將影響到在免稅店買到最後一刻的旅客。網民指:「 一早應該,啲handcarry多到離哂譜,兩條友用哂成格行李櫃都見唔少」、「贊成,試過上機頭頂行李位畀人塞爆,連背囊都放唔到」等。

香港快運8月7日新增「閘口寄艙行李費用」 超重即收$500 網民讚德政

近日有香港快運新設「閘口寄艙行李費用」,手提行李及隨身物品超出尺寸/數量/重量限制亦視為閘口行李, 需要安排寄艙。閘口行李亦必須符合寄艙行李尺寸及其重量不能超過32公斤,每件閘口行李將收取港幣500元或日圓9,000元。

香港快運寄艙行李 香港快運 閘口寄艙行李費用 香港快運
香港快運(圖片來源:FB@HK Express)

根據香港快運網站,旅客最多可携帶兩件物品登機,包括一件7公斤以下的手提行李及一件隨身物品,在機場內購買的商品亦視作手提行李,任何超過限制的手提行李必須寄艙。不過以往每超重1公斤都會收取港幣120元的費用,乘客在上機前必須細閱相關細則。

香港快運寄艙行李收費 網民:一早應該要收

網民大讚德政:「支持,明明係1件隨身行李,啲人可以攞3件以上,啲手提篋有時仲大得誇張」、「上星期一泰國返來有一行3人無買行李,每人三大袋,上面行李櫃畀佢哋霸咗9個位」、 「個個臨上機搏命搏懵…搞到上機頭頂位一個人霸晒成格。有啲人上機遲少少,一袋嘢都放唔落,支持嚴打」、「每次日本回程都見到幾箱水蜜桃同免稅品都塞爆樓上」、「個個都買10盒8盒手信咁上機,放行李搞勁耐都未有得坐低」等。

香港快運寄艙行李 香港快運 閘口寄艙行李費用
(圖片來源:IG@ passengershaming)

圖片來源:FB@HK Express資料或影片來源:HK Express