酒店, 我住過都幾多,平如 Youth Hostel,貴如五星級 酒店 ,通通都留低咗我啲腳毛!不過今次主要集中講入住 酒店 要注意嘅事項啦!

01 | 先敲門確認房間冇人

我知道好多人好多同事都會入房前意思意思地敲門三下,背後意義你懂的。我都會敲門,但我要確認嘅,係間房冇人!

做過酒店/常入住酒店嘅都會知道,double room 並唔係罕見意外,有次去泰國,同事一開門就大叫,咁好彩幾個 juniors 住附近幾間房,即刻問佢發生咩事,佢話房入面好亂,仲話見到有對男人鞋!同酒店職員講,先知佢哋搞錯咗房間!

02 | 即刻掛請勿打擾牌

呢個係空姐比較常做嘅事,去到一啲 lock and seal 嘅 outport,全日喺房煲劇、足不出戶,你當然唔會想你睇韓劇睇到喊晒口時,清潔姐姐衝入嚟打掃……真係好掃興㗎嘛!

就算有時會外出,我都會掛個牌出去,特別係某啲東南亞國家如印尼等,因為有同事試過冇掛牌出去玩,返到房就唔見咗部 iPad!同酒店講,酒店竟然怪我同事唔將貴重物品放入保險箱!

03 | 關好門窗,安全鎖都要鎖埋

入到房,我會用防盜眼望下走廊有冇可疑人物(有一次就係咁,睇到機長帶住個女人入房,哈哈哈)。

我哋成日一堆制服人喺 lobby,其實係幾惹人注目。平時自己去旅行,特別係自己一個女仔去旅行,出入都最好留意下身邊!

至於要鎖埋安全鎖係因為房卡係電卡嘅,太兒戲唔安全,仲要有頭先同大家講嘅 double room 意外,都係鎖埋好啲!

04 | 熱水壺唔好飲第一轉

詳情原因可以睇番我之前寫落嘅文章( 編按,慎入:「決戰酒店熱水壺的最高境界」)!簡單一講,就係你唔知原來有人會用熱水壺嚟浸絲襪,仲有強國人會用嚟……

有興趣去睇番篇文啦!第一轉煲滾嘅熱水倒廁所,諗落的確係好浪費,所以我會倒喺浴缸,順便消毒!

05 | 睇清楚!邊啲小食要錢

唔好講笑,我試過攞咗要畀錢嘅soft drink嚟飲,而當時我一直以為是免費的!某啲酒店有時會額外送嘢食、飲品畀crew,有次聽個同事講話,間酒店有送汽水畀我哋!

咁我咪以為是但一罐都係free der~結果當然不是了!checkout 時只可以乖乖畀錢!

06 | 記得帶定個人用品,如牙刷毛巾

如果去外國嘅話,最好帶定私家牙刷同毛巾,因為通常都冇嘅!就算有,都奉勸大家盡量用私家毛巾,因為真係好污糟!(詳情可以睇番:酒店房4樣設備的暗黑傳聞)。

呢個周末同屋企人去波士頓玩,點知屋企人竟然唔記得帶牙刷!嗰陣喺偏遠地區,返到酒店又已經好夜,大家估下佢用咩嚟刷牙?

07 |  多拍照,之後出事都有證據

(編按:除了 blogger 以上 6 項,編輯還有以下一點想溫馨提示大家!)

早前有港人入住韓國酒店時,checkout 後收到酒店通知指他弄壞了酒店房門,然後在沒有通知住客的情況下,從他的信用卡扣除了HK$2,088作賠償!(詳情:韓國明洞酒店冤枉住客?|聲稱木門被弄壞賠 300,000KRW!)不想 checkout 後發生以上事件,入房後馬上拍下照片是其中一個好方法,當然沒有可能把房間每一個角落都拍下,但出事時可能就剛好被你拍下入住前的狀況!