模模糊糊的早上,被叫醒看日出,心中在想:「傻的嗎?」


不過當熱氣球升上雲層時,霎時之間太陽從雲海走出來,金光照亮整遍天地,天空從未如此漂亮,感覺一切也值得了!

撰文:狼之
相片:狼之、Hot Air Cairns
鳴謝:澳洲旅遊局、 澳洲昆士蘭州旅遊及活動推廣局
文中匯價:AUD$1兌HKD$7.499
部份相片以Olympus E-M1 拍攝

《說好的日出》
開恩茲熱氣球之旅約早上5點出發,迎接日出來臨。4點多從巿中心乘坐專車到Atherton Tablelands,熱氣球就在那邊等待你。得意樹熊熱氣球與此同時正在充氣,待充氣完畢熱氣球之旅立即開始。整個旅程約30分鐘,你會觀賞到開恩茲近郊平原靚景、山巒面貌、高空日出。好彩的話,更有機會看到袋鼠在叢林中蹦跳!降落之前,你仲會睇到齊齊整整的「格仔田」(其實是芒果樹),是件活現的藝術品。熱氣球之旅沒有在降落後完結,我地仲要合力幫手將個氣球放氣,再摺好放入竹籃!

《安全第一》
玩高空活動是有一定危險性的,故澳洲當局對熱氣球活動的要求是十分嚴謹。天氣狀況不好不會升空,會作出退款或擇日再升空。而起飛降落的時候,客人亦需遵守熱氣球的安全規則。一、抓住籃子旁的扶手;二、雙膝微屈;三、背部緊靠籃壁,咁樣相對地就會安全好多!

雲海日出,正呀!!!

天未光,我地就到齊等待升空喇!!

你睇?一個二個都未瞓醒!

吹漲熱氣球,就係靠啲火。

熱氣球入面係點?帶大家參觀吓!

工作人員起飛前會檢查清楚熱氣球有冇破損。

升空前做足準備

準備升空的時刻

熱氣球上相機幫我們拍下的照片!(點解咁似key上去嘅?)

旭日初升Moment

影返張chok相當然是指定動作!

開恩茲近郊美景一覽無遺!

記得留意水中的倒影呀。

芒果樹格仔田

降落之後,我地仲要乖乖地咁摺好個氣球架!

女子組幫手抬高氣球

男子組就要「入籃」!

搞掂收工!仲係早上7點幾咋!「在熱氣球上看雲海日出,這些機會真是可遇不可求,你看過最美的日出是在哪裡?」

Hot Air Cairns
地址:1 Spence Street, Cairns Queensland, 4870, Australia
電話:+61-7-4039-9900
營業時間:約早上5時至9時
費用:約AUD$235
網址:http://www.hotair.com.au/cairns/