上海迪士尼 未正式開業已經有好多離奇新聞,網民大眾完全唔睇好,究竟詳情係點?崩壞到咩程度?

 

01) 未開業已被破壞!

上海迪士尼在試營運的第一個星期,樂園設施已慘遭破壞,大媽抱野蠻小孩隨地小便、遍地垃圾、甚至在橙柱上劃上到此一遊,誇張程度令強國網民都話睇唔過眼,直斥「太丟架了」!

02) 崩壞餐點超貴價格!??

上海迪士尼 的美食引來劣評如潮,尤其是價格太貴,普遍套餐索價 ¥250 ,不過其實全迪士尼餐點價格相若,又未真係貴到太離譜,但係崩壞實物跟餐牌宣傳相比較就絕對貨不對辨,你叫我如何影相呃Like?

03)  多人到影唔到相!?

睇相時發現園內處處人頭湧湧,等巴士來往市區已經要等20分鐘,網民就設訴樂園設施及員工表現暫時未能應付大量人流,可想而知,開幕後逼爆場面一定好可怕!

04) 入場要遵守獨家規則!?

上海迪士尼 獨家規則包括遊客入場時不要做任何破壞性的行為,亦提醒大家排隊時要避免插隊推撞!咦?睇落似乎有啲針對性喎,難怪強國人鬧爆,香港人同外國人就齊齊拍手叫好啦!