【熊本熊迷注意!】「廚具界LV」LC煲 x 熊本熊推出迷你鍋,可愛度10,000%!兩大港女至愛聯手,入手價只要4,000円(唔使HK$300),又點可以唔帶佢返屋企喎!不過迷你陶瓷鍋於10月19日起,只於九州地區發售,首先你要……

Le Creuset居然跨界跟熊本熊合作,今年7月,Kumamon親自出訪法國LC總部,拍攝宣傳影片,部長參觀了LC的生產線,即場獲贈九州限定販售的限量版鍋子耶!好cute喔~ 剛好去九州的朋友,可以考慮看看啊!

商品化的Kumamon Le Creuset,很想要吧?!

發售日期:2016年10月19日
發售地點:
01.Le Creuset網路商店(www.lecreuset.co.jp)
02.九州地區百貨
■ 百貨:博多阪急(福岡)、岩田屋本店(福岡)、鶴屋百貨店(熊本)、山形屋(鹿兒島)
■ Outlet :マリノアシティ福岡、鳥栖プレミアム・アウトレット(佐賀)
■ 11月12日起,福岡PARCO店也會販售

同場加映:《芝麻街》眼睛LC 碟?!

日本人真的好識做生意,除了熊本熊加LC煲,同步上市還有可愛的「萬聖節系列」,今次更與《芝麻街》合作,主打陶瓷碟子,設計其實不算很萬聖節,而且實際玩法只是送上眼睛貼紙,小小改變就可以增添無限趣味!