HK Express於2月12日公布因受日本政府航班數量限制,分別宣布將會取消3月部分航班,令不少準備好遊日的香港人大失預算,著手退款或更改航班。而旅遊網誌作家兼YouTuber「Travela 莎朗」亦同受影響,前日及昨日(13及14日)更兩度在Facebook page上大吐苦水,指HK Express的客服及系統都令她「嬲到癲咗」,明言將永遠blacklist HK Express!

旅遊KOL莎朗被HK Express取消航班 力數改機票3大問題

莎朗表示自己在日本甫開關時已預訂了HK Express來往香港與福岡的來回機票,打算與老公度蜜月兼慶祝生日,「準備咗好多嘢,唔係話取消就取消,好多都full pay同拎咗最大discount」。不料日前HK Express所公布的取消航班名單上有他們所乘搭的航班,行程被打亂的她只好聯絡航空公司更改機票。但在處理時卻發現了3大問題,令她大為火滾!

HK Express 機票 莎朗表示自己在日本甫開關時已預訂了HK Express來往香港與福岡的來回機票,打算與老公度蜜月兼慶祝生日
莎朗表示自己在日本甫開關時已預訂了HK Express來往香港與福岡的來回機票,打算與老公度蜜月兼慶祝生日(圖片來源:Facebook@Travela 莎朗)

1. 多個途徑聯絡都無人回覆

所有受影響旅客要更改航班 / 申請退款的話,可以經電話、WhatsApp、 WeChat、Email、Facebook及Instagram等各個方式聯絡HK Express處理,更改機票亦可上官方網站填form更改。但莎朗就怒斥到:

WhatsApp唔應,WeChat唔應,填form又冇反應,email又唔覆

有follower好好咁DM咗我話Facebook佢地會改到,但Facebook又好IG又好,定就算我今朝8點去打俾CS都好,都係【完全搵唔到人】

HK Express 機票 莎朗:「WhatsApp唔應,WeChat唔應,填form又冇反應,email又唔覆」
莎朗:「WhatsApp唔應,WeChat唔應,填form又冇反應,email又唔覆」(圖片來源:unsplash@ademay)

2. 改機票系統極廢

是次改機票是可經官方網站填form更改,不少人都跟隨官網指示處理,但她就指出:「網上改機票系統原來係一張form咁樣,根本係冇得俾你揀,冇得自助進行,所有都要經佢哋,亂上加亂,慢上加慢。」更有其他同受影響的乘客亦炮轟到官網上的改機票form根本無法提交,變相求助無門。

HK Express 機票 其他同受影響的乘客亦炮轟到官網上的改機票form根本無法提交,變相求助無門。
其他同受影響的乘客亦炮轟到官網上的改機票form根本無法提交,變相求助無門。(圖片來源:HK Express官網截圖)

3. 機位疑似作假

第三,她提到有同受影響的乘客指出官網上明明顯示航班仍然未客滿,但到改機票時卻顯示「本航班已客滿」,疑似作假以強逼乘客選擇其他航班。

HK Express 機票 ,她提到有同受影響的乘客指出官網上明明顯示航班仍然未客滿,但到改機票時卻顯示「本航班已客滿」,疑似作假以強逼乘客選擇其他航班。
,她提到有同受影響的乘客指出官網上明明顯示航班仍然未客滿,但到改機票時卻顯示「本航班已客滿」,疑似作假以強逼乘客選擇其他航班。(圖片來源:unsplash@Gerrie van der Walt)

早買機票反被取消:點解其他航空公司冇佢咁麻煩?

她續指因為HK Express取消機票,自己被逼買了新機票,「請多一日假、住多一日酒店、仲要俾多千幾蚊機票差額(當refund咗都仲要俾咁多),仲要係早機返」。因為她是於去年9月購買該班機票的乘客,當時日本仍未宣布限制航班數量,而朋友則是在最近才購買加班機機票,卻沒有被取消,「究竟佢取消係用乜嘢準則去取消,點解其他航空公司冇佢咁麻煩?」作為乘搭超過20次HK Express航班的乘客,她明言:

如果同樣航點有其他航空公司揀,我一定唔會再揀呢間airline。真係多謝HK Express未出發之前俾咗一個難忘體驗我哋。

網民指HK Express出名愛cut機+有業內人工爆料

莎朗的經歷引來不少網民的迴響,紛紛表示HK Express由疫情前起就出名愛突然cut機,殺你一個措手不及:「HK Express 呢間航空公司,係我接觸過,最差嘅一間。CS電話,一打就cut線,WhatsApp只用AI回覆,九唔搭八,問乜都冇用,FB情況一樣」、「我填左form收到auto reply,話如果你3日內飛,我哋會好快聯絡你㗎啦,如果你有排都未飛,就等吓啦,最X街係佢宣佈個日有好多人用WhatsApp搵佢,佢就即刻幫人改喎,咁即係當啲乖乖地等佢哋通知嘅人係傻仔呀?」

HK Express 機票 莎朗的經歷引來不少網民的迴響,紛紛表示HK Express由疫情前起就出名愛突然cut機,殺你一個措手不及
莎朗的經歷引來不少網民的迴響,紛紛表示HK Express由疫情前起就出名愛突然cut機,殺你一個措手不及(圖片來源:unsplash@Omar Prestwich)

有航空業內工作的網民爆料,分享HK Express內部其實存有極大問題:「申報我自己係業內人士 ,UO 依間公司由上至下,都對航空業都無一個正常知識,同時佢亦唔覺得自己係一間廉航,每一個要求都唔係廉航嘅要求,比一啲大航空公司更加多無理要求。」

HK Express 機票 有航空業內工作的網民爆料,分享HK Express內部其實存有極大問題
有航空業內工作的網民爆料,分享HK Express內部其實存有極大問題(圖片來源:Facebook@HK Express)

旅遊KOL改機票時發現有咩問題?

旅遊KOL表示自己在日本甫開關時已預訂了HK Express來往香港與福岡的來回機票,不料日前HK Express所公布的取消航班名單上有他們所乘搭的航班,行程被打亂的她只好聯絡航空公司更改機票。但處理時…詳情請看

有航空業內工作的網民爆料HK Express內部問題?

有航空業內工作的網民爆料,分享HK Express內部其實存有極大問題,表示公司由上至下…詳情請看

圖片來源:Facebook@Travela 莎朗、unsplash@ademay、HK Express官網截圖、unsplash@Gerrie van der Walt、unsplash@Omar Prestwich、Facebook@HK Express