去旅行搭飛機最怕遇到什麼事?相信喊到收唔到聲的BB一定榜上有名!最近有名媽媽級網民詢問「如果BB喊到收唔到聲,會唔會有免費upgrade?」帖文一出就引來大批網民恥笑她搲upgrade搲到上晒腦,更有搞笑網民為她「出謀劃策」,為她實現「搲免費upgrade」大計!

Visit Japan Web教學

BB嬰兒坐飛機機艙大哭 港媽欲免費upgrade到商務機位

日前有媽媽級網民於Facebook群組「小心親子遊(討論父母與子女旅遊態度)」中發文詢問,若帶BB搭飛機時,BB不受控制地大哭大鬧,「喊到收唔到聲」,面對這種情況,空姐是否會將一家人連BB upgrade到商務艙機位,令一家不會騷擾到更多的乘客。

upgrade 面對喊到收唔到聲的BB,事主問會不會有free upgrade到商務艙
面對喊到收唔到聲的BB,事主問會不會有free upgrade到商務艙(圖片來源:unsplash@katiesmith654)

網民:發夠夢未?想upgrade俾錢啦!

事主帖文一出,就被眾多網民cap圖並轉載到各大群組與討論區。不少網民都恥笑事主「發春秋大夢」,「想免費upgrade想到傻咗」,並直言:

【商務艙會投訴得更嚴重】「搭商務艙個堆俾多啲錢就係想坐得舒服啲,有個喊到收唔到聲嘅BB喺到阻住晒仲唔投訴到你人都癲?」

【俾錢啦】「俾錢upgrade梗係得,想免費?趕你落機就有!」

【喊9個鐘都無用】「見過有印度BB喊足九個鐘,無人upgrade過!」

【BB去商務艙就唔會喊?】「當然唔會,難道bb去到商務就唔會喊?人地咁貴買張商務機票,冇理由因為BB喊而調去商務。」

【氹BB最佳方法】「你不如話會開機艙門畀BB玩瀡滑梯!」

【最嘈嗰個都熄唔到】「飛機個engine夠嘈到乜啦,點解唔可以熄咗佢?」

upgrade 網民:「搭商務艙個堆俾多啲錢就係想坐得舒服啲,有個喊到收唔到聲嘅BB喺到阻住晒仲唔投訴到你人都癲?」
網民:「搭商務艙個堆俾多啲錢就係想坐得舒服啲,有個喊到收唔到聲嘅BB喺到阻住晒仲唔投訴到你人都癲?」(圖片來源:Eva Air官網圖片)

網民「出謀劃策」 製造免費「upgrade」機會

因為事主想免費upgrade機位的想法實在太明顯,大批網民都為她「出謀劃策」, 如何免費「upgrade機位」:

【免費upgrade到最特別的坐位】「會upgrade去cargo class(貨艙)!」

【頭等都有你份】「空姐會幫你upgrade去頭等呀!機頂個到景又靚又靜,啱晒你哋一家!」

【隔音最好的位置留給你】「廁所鎖埋門應該可以隔音!」

【Downgrade就有你份】「如果本來坐business,怕影響貴客,downgrade去經濟就有可能。」

【有得upgrade,不過對象不是你】「會upgrade你附近嘅人去business。」

upgrade 網民:「會upgrade去cargo class貨艙)!」
網民:「會upgrade去cargo class(貨艙)!」(圖片來源:unsplash@patrickcampanale)

倫敦人妻先生手記:有得upgrade我喊得仲大聲!

另外亦有網民指出小朋友十分無辜,「我真係覺得個BB好可憐,個媽媽為咗Business專登整喊個BB」、「細思極恐,如果真係可以(或者有機會可以)佢係咪真係會故意搞喊個B⋯」。不過KOL「倫敦人妻先生手記」就笑言:「如果有得upgrade,你信唔信我喊得大聲過你個B?」

upgrade KOL「倫敦人妻先生手記」就笑言:「如果有得upgrade,你信唔信我喊得大聲過你個B?」
KOL「倫敦人妻先生手記」就笑言:「如果有得upgrade,你信唔信我喊得大聲過你個B?」(圖片來源:unsplash@Suhyeon Choi)

網民建議港媽多作準備

除此之外,有網民亦建議港媽可多作準備,以免小朋友因為氣壓與對環境的不熟悉導致小朋友大哭不止:

其實不如research吓多啲預備下點先可以令BB減少喊。我好彩以前兩個仔BB上飛機算好乖,12個鐘無乜喊,試過有同機媽媽問我點解BB無乜喊。你首先要了解下自己個B嘅性格喜好去做預備,另外亦要諗辦法令佢係起飛同降落時的氣壓變化令耳仔不適減低。

網民對港媽有什麼建議?

網民建議港媽多作準備,以免小朋友因為氣壓與對環境的不熟悉導致小朋友大哭不止,例如research吓…詳情請看

網民如何「出謀劃策」製造免費「upgrade」機會?

事主想免費upgrade機位的想法實在太明顯,大批網民都為她「出謀劃策」,認為…詳情請看

圖片來源:unsplash@katiesmith654、Eva Air官網圖片、unsplash@Suhyeon Choi