你有冇見過有人為Happy Meal去旅行食快餐?我真係見過!尤其係亞洲列國換領嘅公仔先後次序各有不同,睇見啱心款式,有時真係會忍唔住食!

即刻睇睇2016年1-2月,周邊熱門國家換的麥當勞HappyMeal換緊乜?

日本- 超級孖寶兄弟全8款

►換領時間:1月初至2月尾

1月8日開始換購超級孖寶兄弟公仔,各有不同聲效或迴旋機關,好經典:


大陸- 《功夫熊貓3》玩具全球首曝光

►換領時間:2月初至2月尾

2016年2月3日至2月22日全球率先換領《功夫熊貓3》的玩具,一套6款,意念來自全新一集電影的劇情,今次電影在大陸農曆年檔上映,強力催谷,似乎票房好可能勁過美國!

6款功夫角色,分別為霹靂神腿、玩棍高手、快樂吃貨、神奇老闆、輕功達人、害羞熊貓……


韓國- 繼續換史諾比

►換領時間:1月初至2月初

1月1日及 1月22日兩階段換購,每次換領為期三周!(2月5日開始的新換領項目尚未公布)

台灣- 妖怪手錶大熱

►換領時間:1月尾初至2月底

即日至2月24日,分階段換領妖怪手錶,去年在日本換領時曾經大排長龍!第一個階段找來台妹跳妖怪體操,極養眼!


新加坡- Mario Kart 8 賽車系列

►換領時間:1月初至2月初

1月7日至2月3日換購一套8款Mario賽車系列,這一套早前在印尼和台灣也曾推出過,是配合去年Wii-U 新Game的宣傳!

下一頁:香港、印尼…澳洲仲有Hello Kitty

香港- 小丸子

►換領時間:1月中至2月初

一套6款的小丸子系列,1月29日去到最後一款了;過年的接力款式尚未公布,請留意本頁繼續更新!

►換領時間:2月5日開始

Monchhichi派對系列


印尼- Cute版Monchichi

一套8粒的BB版Monchichi,同香港一樣,賀猴年!1月29日開始換購


澳洲- Hello Kitty X 忍者龜打孖上

完成個多月的Snoopy換購後,澳洲麥記會開始換領 Hello Kitty 及 忍者龜眼鏡系列,打孖同步上架。