迪士尼樂園越開越多,相信曾經樂園亦帶過不少歡樂的回憶給遊客,若要選擇一個最愛的迪士尼樂園,你認為是哪一個呢?英國《每日郵報》在 Yelp 上比較了全球11個迪士尼主題樂園的排名(不包括上海迪士尼樂園),香港迪士尼樂園排行第4位,竟然因為這個原因!

香港迪士尼排行全球第4位 遊客激讚雖然係最細但唔使排隊 港人:其實煙花贏埋日本

英國《每日郵報》在 Yelp 上比較了全球12個迪士尼主題樂園的排名(不包括上海迪士尼樂園),當中日本迪士尼樂園及迪士尼海洋排行榜首,第3位為佛羅裡達州未來世界,第4位則是香港迪士尼樂園及迪士尼動物王國。而佛羅裡達州迪士尼好萊塢影城則獲3.7分,排第12位。

香港迪士尼 全球第4位
(圖片來源:IG@95_mizuki)

香港迪士尼樂園因人少成為優點:唔使排隊+夠細唔使行+多Duffy

根據142則評論,香港迪士尼樂園在Yelp上的評分為4.1。大部份遊客讚香港公園比其他旗艦公園更加安靜。他透露:「我們是在週日去的,我非常擔心公園會擠滿人,但出乎意料地,它完全是空的」、「我相信香港的迪士尼是世界上最小的,但它仍然值得一看」、「香港迪士尼樂園有很多Duffy」。不過亦有遊客因為樂園面積太小,遊樂設施不夠而留下負評,希望園區可以能提供更多遊樂設施。

香港網民:覺得香港煙花仲好睇過日本

香港網民認為香港迪士尼優點頗多:「平時frozen以外,好多機動遊戲排5-10分鐘就入到去」、「日本妹去香港迪士尼嘅vlog 個個都話唔使排隊排好耐,好正」、「去過一次東京迪士尼,覺得香港迪士尼仲好過佢」、「我都係諗起東京迪士尼個煙花,勁失望」、「去過sea排太耐又唔係好好玩」、「Frozen Elsa坐船幾好玩,有好歌聽,又有滑浪飛船衝落去」等。

全球排名

1. 東京迪士尼(4.5)
1. 東京迪士尼海洋(4.5)
3. 佛羅里達州迪士尼未來世界(Epcot)(4.2)
4. 香港迪士尼(4.1)
4. 迪士尼動物王國(Disney’s Animal Kingdom)(4.1)
4. 迪士尼加州冒險樂園(Disney California Adventure Park)(4.1)
7. 法國巴黎迪士尼 (4.0)
7. 華特迪士尼影城(Walt Disney Studios Park)(4.0)
9. 佛州的魔幻王國(Magic Kingdom)(3.9)

10. 加州迪士尼樂園(3.8分)
11. 佛州荷李活夢工場(3.7分)

圖片來源:IG@95_mizuki