今日同日本同事食飯時,大家都不約而同地講起,被投訴的經歷。經過一番「小圈子選舉」後,香港人投訴 事件以大比數拋離強國,成功奪冠!

原文、圖片授權轉載:Made in Japan

根據他們的分析,投訴方法大概分為三種:

01 | 老貓燒鬚型--以為大聲就有道理!

開頭明明係自己錯咗先,初頭攞晒威,到中段意識到自己柒咗,就大聲夾惡咁嗌投訴,以便遮醜!

02 | 乘虛而入型--目的:搵着數!

今次真係對方做錯事,然後趁機會投訴,但實情真正目的係想搵着數!根據員工意見,覺得頭兩種尚算容易拆解,可以使用:四兩撥千斤,又或者雞髀打人牙骹軟,再加上三幾年功力,即可藥到病除。

03 | 金手指--笑裏藏刀狂投訴

正所謂,明槍而擋,暗箭難防。㗎仔們最怕就係港人使出必殺技,一陽指的師傅 - 金手指!顧名思義,當被投訴者做錯的時候,初時會表現得毫不介意,大大方方,仲會報以體諒的微笑。微笑過後,一個轉身就亮出金手指,務求將你背脊篤到體無完膚,搖搖欲墜為止。

此招最狠毒之處,莫過於令被投訴者「冇仇報」。一日幾十個客,任憑閣下記憶力再高,都難以追查。大海茫茫,問你點報仇!

04 | 港客投訴新招:遲到因為「離機場太遠」

我本身抱着食花生的心態,睇住這班江湖經驗尚淺的㗎妹束手無策。但今日之事,令我有三十年修行都嚇一跳!香港客還車遲到藉口多,就同牛歡喜一定要配鹹酸菜一樣,是不變定律!但今次呢個香港客投訴商舖「離機場太遠」!

諗落又好有道理喎,但你話有咩理由,攞車又係呢個位,還車又喺番同一個位咁冇新意。計我話應該立即執咗呢間舖,搬到機場海關入口旁邊。客人還車時,我哋立即再執咗間舖,做到顧客為本,搬去貴客酒店樓下,再專人上門做埋還車手續。至於入油少少錢就咪斤斤計較,隨便有兩滴看似黃色嘅嘢喺油缸咪算囉。咁大間公司都唔識做生意!小弟話晒香港人,點都撐香港人㗎! #曲線要講明


更多沖繩租車及玩樂資訊:Made in Japan

下一頁:航空熱話--「 離譜港客」 4 宗罪,牙尖嘴利恐怖過陸客!