機艙入面經常有客人大頭蝦漏低嘢,不過空姐就話一班機無人漏低嘢先係奇跡,而商務艙入面愈貴重嘅嘢愈容易漏低!

01|階級有別 廉航尋回失物最渺茫

旅遊記者經常出差,機上漏低嘢個案如恆河沙數,試過漏低採訪收到嘅press gift耳筒、成袋hand carry零食手信,編輯部好粗略統計發現,坐business class尋回失物嘅機會真係高啲!

記者試過漏低存相用嘅hard disk喺商務艙,返到屋企先發現,立即打去航空公司,好彩已被送到機場的失物認領處;但有試過在行李帶發現漏低耳筒在經濟艙座位,搵職員立即搜尋已經搵唔返。

飛機失物 商務艙或頭等有收藏隨身物小櫃,是失物黑點。
商務艙或頭等有收藏隨身物小櫃,是失物黑點。(圖片來源:新傳媒資料室)

若果乘搭的是廉航,尋回機會更渺茫,因為廉航飛機留在停機坪的時間通常只有1小時,乘客一落機,職員就要狂風掃落葉咁清理,失物好可能被當成垃圾棄掉。

飛機失物 廉航飛機停留機場時間很短,失物好易被掉去。
廉航飛機停留機場時間很短,失物好易被掉去。(圖片來源:新傳媒資料室)

02 | 飛機失物黑點 top 5!

無論坐過多少次飛機,多有經驗,每個人都總有冒失漏低私人物品的時候。以下的 5 大失物黑點,大家每次下機前,記得檢查一下有沒有遺下物品!

第5位:飛機餐盤

飛機失物 PLANE_MEAL1
(圖片來源:新傳媒資料室)

第4位:商務/頭等座位收納櫃

第3位:洗手間

第2位:行李架

第1位:椅背置物袋

03 | 遺失物件常客 原來是空姐!

暖水壺亦是常見失物,君不知空姐們係唔會飲飛機上嘅熱水嗎?飛long haul時,空姐休息小睡專用的crew bunk是失物黑點,瞓醒後趕急要在狹小的空間換衫化妝再serve客,也難怪會漏低嘢。

飛機失物 0320airlinegossip06_26720907958cc00ae11415-800x532
(圖片來源:新傳媒資料室)

飛機失物 0320airlinegossip04_144944505658cbfeb4ba4a7-800x711
空姐名牌同樣係常見失物!(圖片來源:新傳媒資料室)

04 | 咁都有人漏低:鑽戒、假牙、義肢

問過多位空姐,原來最多人漏低在飛機上的物件,並非手提電話、銀包或護照一類重要隨身物,而係旅行頸枕、水瓶及頸巾,而且長途機情況最嚴重,因為坐十幾個鐘,隨身物比較多,瞓醒一覺未清醒就落機,漏咗嘢都好正常。

空姐又話試過在商務艙同一個位執過幾條名牌頸巾,洗手間最易找到鑽石婚戒,大件行李都有聽聞過,例如微波爐、47吋大電視都有,但最匪夷所思嘅係貼身物品,例如假牙、義肢同輪椅BB車,唔通神跡降臨,乘客一落機就行得番?

飛機失物 0320airlinegossip03_90526583958cbfeb31c5a6-800x613
(圖片來源:新傳媒資料室)

05 | 及早發現 尋回機會高

記者試過多次漏咗嘢,立即通知職員都搵得番:試過一出機門醒起漏低頸枕,待所有乘客落機,空姐立即畀我上機攞番;又有1次落機後坐接駁巴士返custom hall,坐車時驚醒漏低咗1把長傘在行李櫃,即時通知職員,結果空姐在下一班車物歸原主;漏低press gift耳筒嗰次過咗海關先發現,職員mark晒邊班機邊個位,結果都搵唔番。

不過空姐回應:「跟足規矩來做,乘客一離開空橋就不能再登機,看情況或由職員陪同返回機艙尋找失物。」

飛機失物 空姐提醒大家帶齊手提行李係真心㗎,因為一有遺失物件,空姐就多咗工夫要做。
空姐提醒大家帶齊手提行李係真心㗎!因為一有遺失物件,空姐就多咗工夫要做。(圖片來源:新傳媒資料室)

撰文:fancare圖片來源:新傳媒資料室