果然係出名多電車痴漢嘅埼京線,咁耐冇搭,一搭就被我碰到恐怖事。仲要埼京線近排實施咗痴漢對策,望上去已經有兩部CCTV,所以心諗應該有改善喇啩?點知……

文章授權轉載:惠依子・日本Office Ladyの日常

車廂擁擠 乘客身貼身

事緣係當日喺板橋上車,但係當日因為有花火大會,所以異常多人搭車。亦都係因為咁,我同身邊一個女仔都冇上車嘅打算,但被人推咗上車,仲要同其他人唔同,唔係面向車門。惠依子好好彩,面前係一對情侶面對面企,所以我面向一位男人背脊企。但係我右手邊位女仔就同一個紋身漢面對面。

距離逐漸接近 行為愈來愈過分

初頭以為佢哋係一對情侶所以面對面企,點知見到個男人擰塊面向個女仔就嚟錫落去,而個女仔就即刻擰向我呢邊避。到咗下個站之後,明明身後嘅乘客走咗有位行向後,但係個男人都唔郁,仲見佢提起膝頭將隻腳貼向個女仔!

旁人出手相救 電車痴漢惱羞成怒

可能我定眼望咗好耐研究咩事被個女仔發現咗,所以佢都定眼望住我,以困惑嘅樣向我求救。我趁個男人擰開面,用口形問個女仔係咪識個男人,佢向我擰頭。我即時捉佢過嚟我身邊等佢唔使面向個男人。之後都一直望實佢有冇奇怪舉動,怕佢搞個女仔,當中仲對望咗好多次(其實好熬底佢會襲擊我哋)。

之後佢仲要惱羞成怒,向其他人話:「望咩呀?我有錯咩?吓?」但係冇人會答佢,都冇人望佢一眼,扮唔知咩事。

落車後未驚完 擔心被跟蹤或復仇

之後我哋三個都喺同一個站落車,目擊到個男人冇再搞個女仔先離開。個女仔都有向我點頭道謝。之後由車站去搵朋友期間都好驚,好擔心嗰個人會復仇。

其實好多時話啲人會揀啲唔敢反抗嘅女仔都係幾真,今次個女仔一睇就知係好靜唔講嘢嘅人,連向我求救都係用眼神。不過從今次嘅經驗可以知道,迫到咁其實有CCTV都冇用,真係要靠自己或者身邊嘅人,先可以防止呢啲賤痴漢。

(抱歉今次打咗超長文。)

文章授權轉載:惠依子・日本Office Ladyの日常

下一頁:日本痴漢奇遇記 | 伊豆海灘遇怪男 公然自瀆!