想探索世界,淨係靠雙眼又點夠呢?英國倫敦希斯羅機場(Heathrow Airport)最近就推出一款「氣味地球儀」,等一班旅客未出發先用「鼻子」環遊世界!

地球儀設置在重新啟用的第二航廈,發言人 Normand Boivin 話機場每年都有 72 萬遊客轉機,就算旅客唔入境英國,都希望搞搞新意思,讓大家對機場留下深刻印象。目前地球儀有 5 個國家的氣味讓大家體驗,分別是南非、日本、泰國、中國和巴西。不過,話時話,如果香港都有一種味道,大家又覺得應該要係咩味呢?

【南非】土著野外味
南非有很多部落擅於用各種香料搽上身保護自己,剩下就用來煮食,形成一種特殊氣味,散佈於各個部落,加上叢林中的大片野草的青澀味,以及深受當地人喜愛的麝香,這些元素,就被拼湊成南非獨有的自然氣味。

【日本】海水綠茶味
要講出日本代表的味道,你會點講呢?原來「氣味地球儀」中的日本味,是揉合海藻、貝殼、綠茶和龍涎香組成,創作者認為調配後的味道代表著太平洋島國的氣息,有絲絲海洋感覺,又可以突顯日本歷史悠久的茶道背景。

【泰國】驅蚊泰怪味
所謂的「泰國味」是由香茅、薑與椰子形成,前者不論煮食、驅蟲都被廣泛應用,而椰子就唔使多講,本身就是泰國象徵,三種看似唔相關的物品拼埋一齊就變成熟悉的泰國氣味。

【中國】寺廟好「香」味
最有趣的,竟是結合寺廟香火及桂花香的中國味!原來外國人眼中,中國的寺廟無處不在,當地人無論在寺廟或者屋企都喜歡燒香拜神,所以四周都會散發一種「香」味。至於桂花味,小記望望手上的桂花糕,只想一啖咬落去,實在聯想不到同中國的關係……

【巴西】提神咖啡味
講到巴西,即刻估到會有咖啡味!呢個咖啡之國不但盛產咖啡豆,就連當地街頭都有不少咖啡店,行行下有咖啡香飄埋黎都好正常。當然,唔少特煙草味和茉莉花,雖然有少少花香中和下,但小記就覺特唔夠巴西當地男人味濃囉!


咁有趣嘅噴氣地球,大家經過 heathrow 記住唔好錯過喇!

幾時都話華人拜神最誠心,搶住上香,難怪外國人都覺得中國充滿「香」味!
圖片:NNS

小記去日本就只係聞到 shopping 香。即係咩?咪燒銀紙的味道囉!