又到聖誕節,憧憬童話故事的女生們定必想度過一個充滿濃厚節日氣氛的白色聖誕,能夠去旅行過節更加開心。不過近日有女生在網上討論區發帖文,指其男友一心為她準備驚喜,私下購買機票於聖誕節共同出國旅遊,但女生發現一事後反而心情被打至谷底,更於網上大呻失望。帖文一出,更引起網民的熱烈討論,指女方港女心態不要得,「成日都得一想二,永遠都唔滿足,有得你去已經好啦,咩時勢啊」。

聖誕節 今年聖誕節大家終於可以計劃旅行
今年聖誕節大家終於可以計劃旅行(圖片來源:香港旅遊發展局)

男友偷買機票請女友聖誕節旅行 女生得悉後超不滿:點解會揀去熱嘅地方!

日前一名女生在網上討論區發帖文,以「雖然男朋友請我去旅行,但我有啲唔開心」作題發帖文。帖文內容描述發帖者的男友私下購買機票於聖誕節共同出國旅遊,女方一聽到消息時驚喜萬分,豈料一得知旅行地點為熱帶國家時,女方卻失望非常,指沒法對男友的好意照單全收,更埋怨對方沒把自己說過的話放上心頭。

聖誕節 旅行本來就是一件十分開心的事
旅行本來就是一件十分開心的事(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《跟你老婆去旅行》截圖)

聖誕去熱帶國家旅行超無癮 女友:我明示過好多次想過凍嘅聖誕節

女方一邊說不介意目的地,一邊抱怨地說在熱帶國家度聖誕日令冬日氣氛全沒,大呻「聖誕節呢個節日緊係要凍住咁過先有聖誕氣氛,去啲咁熱嘅國家,咩聖誕冬日氣氛都冇」,還因一直以來女方常跟男友說「鍾意聖誕凍冰冰凍住咁過」,埋怨男友「好似佢都唔將我講過嘅野放上心」。她再補充說自己已三年多沒出國旅行,男友的舉動都令她很感動,但「如果去請我去啲會落雪嘅地方我應該會更加開心。」

聖誕節 聖誕節梗係要有落雪先夠浪漫
女友認為聖誕節要有落雪先夠浪漫(示意圖,非當事人)(圖片來源:Youtube@試當真Trial & Error截圖)

網民替男友不值:呢個時勢有得去算係咁啦!

帖文發佈後,有網民認同女生,指「如果可以,聖誕節一定喺凍嘅地方過最浪漫」,建議女方「你再買過機票咪得囉,去邊度你自己揀,揀啲零下40、50度嘅地方去囉,夠晒凍啦」。亦有網民覺得男友事前沒跟女方溝通,認為「男友冇同你溝通係死罪,分手啦」。不過亦有不少留言反斥女生「不知足」,稱「其實有得去旅行已經好好,要知足」,就算身為女生都對其想法看不下去,指「我女仔都睇唔過眼,樓主真難服侍」、「港女心態得一想二,永無滿足」,而遇到感情問題,網民都建議一律「放過你男友,分手啦」。

聖誕節 竟然在未去旅行之前已經吵架
情侶未去旅行之前已經吵架(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《原諒他77次》截圖)

有什麼聖誕好去處推薦?

聖誕當然不可不去商場聖誕擺設9大巨型聖誕樹聖誕燈飾打卡,包括西九文化區K11 MUSEA聖誕樹,適合情侶及與朋友、家人、小朋友一同感受濃厚浪漫聖誕氣氛!聖誕市集方面,可看聖誕市集2022,其中不得不去D2 Place赤柱美利樓

有什麼聖誕禮物推薦?

建議可選擇實用類型的禮物,GOtrip整合一系列聖誕禮物提案,包括HK$500、HK$300、HK$200、HK$100內,即睇:聖誕禮物推薦。另外,與朋友派對時絕不可以缺少聖誕蛋糕增添節日儀式感。

圖片來源:電影《原諒他77次》截圖、Youtube@試當真Trial & Error截圖、電影《跟你老婆去旅行》截圖、香港旅遊發展局