Staycation遇怪事,屢見不鮮,荃灣有一酒店更是出名多事發生,而最近有網民於討論區繼續分享自己住荃灣酒店遇到靈異事件,以「部電視自己開咗!!!!!荃灣酒店」為題直播自己的遭遇,受到不少網民即時參與討論,事主更害怕得「依家喺被入面」,向網民求救下一步應如何處理。

網民入住荃灣酒店驚到匿入被窩 網上求救:部電視無啦啦自己開咗!

最近有網民於討論區指自己一人入住荃灣酒店,期間電視突然自動開關,因而害怕得匿入被窩,網上求救問網民意見應如知是好。有網民建議事主學《回魂夜》般先把電視電源拔掉,指「無電源一定開唔到啦」,不過網民則反駁指「痴線,千祈唔好!如果整走咗插蘇電視都著,你會仲驚。」有網民則指懷疑撞鬼最緊要唔好驚,應該直接「問候對方家母」。亦有網民指「睇吓佢鍾意TVB定ViuTV,啱睇咪一齊睇」,然後最後說一句:「睇完好走啦」,保證它不會再騷擾你。

荃灣酒店 有網民入住酒店時,房內電視突然開著
有網民入住酒店時,房內電視突然開著(圖片來源:Unsplash@Huy Nguyen)

網民派定心丸:好可能係惡作劇啫!

亦有網民正經分享,指或許是電視的「計時功能」被開啟,所以電視才會在特定時間自動開啟;亦有可能可能是電視遙控的「開機制」上有電力尚存,所以引致電視會自動開啟。網民表示自己曾在歐洲旅行時曾遭無聊人用計時功能惡作劇,所以是經驗之談不必過於驚慌。

網民分享同樣經歷:「住corner 位嘅,門口感應燈成晚又開又熄」

有住過同一酒店的網民指,「試過住corner 位房,門口感應燈成晚又開又閂,一到朝早就無事」、「我試過關咗四次都自己開返,然後直接拔走電插座先瞓」、「嗰日入去個酒店明明插咗卡開晒燈,轉個頭全部熄晒,我講咗句:『妖,唔好玩燈喇,唔係打爆你個頭』,然後就停咗」。不過亦有網民分享一次誤會的經歷,指「我會熄晒燈瞓覺,上床一合埋眼就聽到房門有撞開一聲,然後門口燈突著咗,我覺得如果我唔行去門口睇就會一世都咁淆底,然後就行去門口睇個窺視孔見到個女人同個男人拖住喼走,應該係佢地關門個氣流推郁我間房門,門口郁一郁盞燈自動感應就著」。

荃灣酒店 網民指可能是惡作劇而已,因在外國都遇過
網民指可能是惡作劇而已,因在外國都遇過(圖片來源:Unsplash@Bryan Verxes)

荃灣酒店過夜撞鬼超常見 鬼壓床仲睇見有靈體 留言狂估邊間酒店

相關酒店其實亦有網民於討論區以「去荃灣某酒店staycation撞鬼 被鬼責 廁所水自動沖」為題,發文分享過早前酒店入住經歷,指自己與2位朋友入住一間荃灣酒店打算玩兩日一夜,結果卻變成驚魂夜,真係相當嚇人!

荃灣酒店 事主形容房間有落地玻璃,可以望海景,似乎裝修相當豪華!示意圖)
事主形容房間有落地玻璃,可以望海景,似乎裝修相當豪華(示意圖)!(圖片來源:unsplash@paulpostema)

事主分享,自己剛入房間已經感到房間有異常。「一入到房冇耐我已經耳鳴 ,然後有少少頭赤赤,以為自己感親,都冇咩理。」然而,在深夜時分,在事主快將入睡時,他突然感到有「人」在房間內不斷行走。「然後feel到有嘢壓落我身體,我完全郁唔到。」事主稱,當時自己半邊身麻痹接近5分鐘,想叫都叫唔到!

荃灣酒店 之後廁所更傳來恐怖聲響,事主嚇到徹夜難眠!示意圖)
之後廁所更傳來恐怖聲響,事主嚇到徹夜難眠(示意圖)!(圖片來源:unsplash@urbanoreganics)

然而,事件仍然未告一段落。事主話被鬼壓的同時,忽然聽到廁所傳來沖水聲。「望一望個鐘,5點3,身邊兩個朋友仍然瞓到豬頭咁。」嚇到事主即刻用被蓋住個頭等天光。「之後我都唔敢再瞓番。」直到離開酒店,樓主向身邊友人分享經歷,友人才透露其實一早已經感覺有古怪。「Feel到間房有一大一細嘅靈體,不過佢哋只係好奇冇惡意,話我因為時運低先咁喎!」

荃灣酒店 事主話酒店位於荃灣。
事主話酒店位於荃灣。(圖片來源:網上圖片)

究竟邊間酒店咁猛鬼?除了在標題透露酒店位於荃灣,事主更畀足線索,話:「間酒店超高,房間用色好暗。」「冇記錯係分咗兩座,一座矮一座高。」加上荃灣酒店其實並不算多,各位網民好踴躍回覆猜測酒店名稱。雖然事主直到最後都未有透露酒店名稱,不過似乎仍然無法撲滅網民們的熱情,依然估得相當熱烈。大家又覺得是哪一間酒店呢?

精彩網民留言

荃灣酒店 網民笑鬼故流出後可以搞靈探Staycation,一定好旺場!
網民笑鬼古流出後,可以搞靈探Staycation,一定好旺場!(圖片來源:香港討論區)

荃灣酒店 究竟係邊一間酒店?事主狂畀Tips,網民就瘋狂估!
究竟係邊一間酒店?事主狂畀tips,網民就瘋狂估!(圖片來源:香港討論區)

荃灣酒店 有網民就話依間酒店出晒名邪,成日會撞鬼!
有網民就話呢間酒店出晒名邪,成日會撞鬼!(圖片來源:香港討論區)

荃灣酒店 依間酒店真係咁邪?網民似乎估到酒店名,更大爆同集團位於港島的酒店都一樣咁猛鬼!
呢間酒店真係咁邪?網民似乎估到酒店名,更大爆同集團位於港島的酒店都一樣咁猛鬼!(圖片來源:香港討論區)

荃灣酒店 仲有網民Keep住留言,話間酒店出名好猛鬼!
仲有網民keep住留言,話間酒店出名好猛鬼!(圖片來源:香港討論區)

圖片來源:unsplash@urbanoreganics、unsplash@paulpostema、Unsplash@Huy Nguyen、Unsplash@Bryan Verxes、香港討論區