服務業界的心聲經常都是「香港客難湊」!早前就有空姐就大呻港客難頂,引起大批網民熱烈討論,不少留言都勁插自己友。引來不少地勤人員、空姐以至從事其他服務行業的朋友,紛紛留言大吐苦水,「香港客離譜程度領先大陸客多多聲」。究竟香港客有幾難頂?

01 | 馬來西亞空姐呻「港客奉旨冇禮貌」

眾多留言中,最感同身受的一定是一眾空姐及地勤人員,見盡世界各地離譜客人的他們,異口同聲表示港客勁惡頂,最估唔到係來自馬來西亞的空姐都有個案分享!

我都試過和港人一起坐機,一開始我看見婆婆不會使用觸屏螢幕,我就教她點用,她不但沒唔該。我開頭頂行李架時不小心跌咗包零食,我已經即刻say sorry,她立即是那種不客氣的語氣和話小心啲呀 !我也害怕傷害到人,哪怕是一包薯片。我真的後悔幫她囉。

空姐 地勤 最估唔到係來自馬來西亞的空姐都有個案分享!示意圖,非當事人)
最估唔到係來自馬來西亞的空姐都有個案分享!(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

地勤也中招!

航空業界中,最受氣一定有地勤份,只不過有港客連其他公司嘅地勤都唔放過,仲用粗口問候人,勁無辜!

曾經喺香港機場做過某地勤公司嘅實習,試過有對香港人夫婦搭CX,拎完行李之後捉住我講件行李爛咗。由於我唔係CX地勤所以處理唔到,所以請他佢哋去CX櫃位處理。

跟住唔知佢哋聽咗乜佢搵咗16號行李帶(HKG得1 – 14),行晒成個場搵唔到之後就返嚟用四字粗口問候我,明明指埋方向俾你哋睇都可以去錯咗囉唔知點解!

雖然大陸嘅文化係差啲,但係最基本嘅禮貌都有嘅。但香港人係連最基本嘅禮貌都冇晒囉,真心唔見得香港人好得去邊!

空姐 地勤 機場 行李 輸送帶有限,難以應付同時多班飛機的行李量。
地勤明明教去CX櫃位處理,對香港人夫婦去咗搵咗16號行李帶,自己去錯仲返嚟用四字粗口問候人!(圖片來源:GOtrip編輯部)

02 | 港客機上離譜行為

綜合空服人員、網民經歷,港客最鍾意霸窗口位、大聲講嘢、霸行李櫃、貪小便宜等等等等,唔知你又有冇遇過?

空姐 地勤 港客四大離譜行為
講嘢大聲、不停嫌三嫌四、一家人打直排開獨佔窗口位、自己霸道然後投訴空姐「少少嘢都乜乜物物」⋯⋯能言善道嘅港式投訴mode,聽落真係好本土!(圖片來源:Facebook@空姐發夢日記)

03 | 服務業界表示「港客似青山走犯」

眾多留言中,從事服務業的網友留言最踴躍,由本地零售業、酒店前台、接線生、澳洲餐廳侍應到在澳門賭場工作的朋友都曾同極品港客過招,他們遇到的港客直達地獄級程度!

做過服務業嘅人都會知道其中辛酸……日日都係青山Open Day ……最憎啲人衝入嚟叫你拎嘢試,全場試 晒咁濟,突然之間有人嗌:「媽咪,有位啦!」鳥獸散拍拍囉柚走晒去隔離食糖水,唔該都冇句!小喇叭!

港客惡頂,全世界都知!

空姐 地勤 com3
難頂港客劣跡遍布世界各地,有網民形容港客是文明的衰格,大陸客是原始的暴力,兩者不相伯仲。(圖片來源:Facebook@空姐發夢日記)

最衰都係劉德華?

有網民認為港人被劉華縱壞,希望劉華重拍廣告並換句新slogan。

空姐 地勤 COMMENT12
有網民認為港人被劉華縱壞,希望劉華重拍廣告並換句新slogan。(圖片來源:Facebook@空姐發夢日記)

空姐 地勤 最衰都係劉德華?
最衰都係劉德華?(圖片來源:YouTube@hk00adloversinc1990a影片截圖)

04 | 冇得兜!港人都睇唔過眼「極品港客」行為

有乜慘得過同極品港客搭同一班機?咪就係落地又再次撞到極品港客囉!浸溫泉、大陸團,就連非洲人都頂極品港客唔順,失禮版圖方面,極品港客比大陸人有過之而無不及。

空姐 地勤 com5
唔怪得好多網民都話外遊時只講英文,見到失禮港人,都唔敢認自己友啦!(圖片來源:Facebook@空姐發夢日記)

05 | 玻璃心網民:「港客都冇失禁……」

當然有彈亦都有讚,唔少玻璃心網民立即齊撐自己友,仲覺得港客起碼冇失禁,將旅客應有的品德操守降低至小學雞(或更低)程度,都唔知係好笑定可悲!

空姐 地勤 com6
除咗有玻璃心網民,亦有不少網民指出「近年空服人員質素下降」,不能只信一面之詞。圖片來源:Facebook@空姐發夢日記)

空姐 地勤 explaine
(圖片來源:TVB《亂世佳人》劇照)

圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖、GOtrip編輯部、Facebook@空姐發夢日記、ouTube@hk00adloversinc1990a影片截圖、TVB《亂世佳人》劇照