早前見到一個Secrets page有crew投稿出post講無理乘客,簡直說出我心聲!作為一個空姐,每日遇到形形色色嘅乘客嘅我,一路睇,心入面係咁畀like。而今次我都有少少嘢想講……

01 | 攞唔到機上blanket/pillow

Situation 1:如果你會因為機上冇晒呢兩樣嘢而發爛的話,麻煩你一係自己帶外套或者充氣枕頭,一係就投訴公司,咁先有可能解決問題。但唔好搵我哋crew出氣,鬧我地,講真冇Blanket關我L事咩,我都唔想㗎 !

請你相信我,我用我啲面油發誓,我哋真係真係冇特登收埋啲毛氈枕頭唔畀你哋呀!冬天都叫好啲,至少人手一件外套,夏天先係災難!如果你有睇篇文,又準備去旅行,記得帶外套!

空姐 乘客 Crew:「但唔好搵我哋crew出氣,鬧我地,講真冇Blanket關我L事咩,我都唔想㗎 !」
Crew:「但唔好搵我哋crew出氣,鬧我地,講真冇Blanket關我L事咩,我都唔想㗎 !」(圖片來源: Facebook@China Airlines 中華航空)

02 | 想食嗰個餐 派到你嗰陣冇晒

Situation 2:無晒Choice – 如果你會因為冇得選擇而發難,一係你一早自己上網預訂Special Meal,我哋公司有好多特別餐選擇㗎 !一係你早啲Online check-in坐前啲,咁咪大機會有得選擇囉。不過提吓你:其實通常嗰兩三個choice都係好肥,同埋好難食的。同埋都係嗰句,嬲還嬲,投訴公司啦,關我L事咩。仲有,你唔會因為你個餐而搭CX掛?

呢個都唔係咩秘密,航空公司係唔會每個choice都上足 100%,而係有個rate,如果你真係唔食得牛肉之類,應該提前訂返特別餐。

空姐 乘客 2000-lang-multi
Crew:「如果你會因為冇得選擇而發難,一係你一早自己上網預訂Special Meal」(圖片來源:ANA官網圖片)

03 | 無論架機幾搖擺 都要chur空姐畀熱飲

Situation 3:因為安全帶燈號亮著而冇得即刻飲熱水茶啡嘅客,麻煩你自己帶個熱水壺,叫我哋一早(seat belt light off )斟定俾你,咁你咪唔使等囉?咁咪可以滿足到你突然想飲熱嘢嘅願望囉!

對唔住,呢個係安全問題,seat belt sign on 真係唔可以出熱飲,整親你或者其他乘客就唔好啦!而且,都係忍一陣啫!畀少少耐性同同理心,好不好?

空姐 乘客 空姐:「都係忍一陣啫!畀少少耐性同同理心,好不好?」
空姐:「都係忍一陣啫!畀少少耐性同同理心,好不好?」(圖片來源:電影《開心直航》劇照)

04 | 前面個客拉後張椅 你迫到連枱都打唔開

Situation 4:如果因為前面個客reclined the seatback而覺得你嘅空間被侵佔,咁你就比多啲錢,揀第一行坐,咁你咪大把空間囉!如果前面個客唔肯拉返直椅背,我哋都冇計㗎,因為呢個係佢嘅權利,真係愛莫能助。

我明嗰種無奈!如果係我operate嘅時間,有吉位我會盡量調,full load嘅話,好彩前面個客明白事理,願意向前移,否則有時都愛莫能助!

空姐 乘客 Crew:「前面個客唔肯拉返直椅背,我哋都冇計㗎,因為呢個係佢嘅權利,真係愛莫能助。」
Crew:「前面個客唔肯拉返直椅背,我哋都冇計㗎,因為呢個係佢嘅權利,真係愛莫能助。」(圖片來源:電影《中國機長》劇照)

05 | 自己位上行李櫃完全冇位放

Situation 5:如果因為你頭頂個行李櫃滿晒,而冇得將自己個大件行李放上去嘅話,咁麻煩你早啲上機,唔好買嘢買到last minute,因為係先到先得嘅。你咁遲先上嚟,剩返前面有位俾你放,咁你都唔應該怪人啦!

呢點我有少少保留,實情有時係啲客太多hand carry,有時就算好早上機,自己個位附近嘅行李櫃都滿滿哋!

空姐 乘客 Crew:「如果因為你頭頂個行李櫃滿晒,而冇得將自己個大件行李放上去嘅話,咁麻煩你早啲上機,唔好買嘢買到last minute,因為係先到先得嘅」
Crew:「如果因為你頭頂個行李櫃滿晒,而冇得將自己個大件行李放上去嘅話,咁麻煩你早啲上機,唔好買嘢買到last minute,因為係先到先得嘅」(圖片來源:Qatar Airways官網圖片)

06 | 我患上一種叫 唔飲得飛機水 的病

Situation 6:如果因為冇支裝水俾你,而你又話唔飲得飛機水,咁麻煩你買定支水上機吧!唔好少少錢都慳,我都好擔心你會渴死或者飲完飛機水會要我call Medlink!

好多人都知道飛機水好污糟多細菌,不過有時真係冇支裝水offer,都希望你可以體諒,大家係應該叫公司上多啲水畀客(同埋crew)!

空姐 乘客 Crew:「如果因為冇支裝水俾你,而你又話唔飲得飛機水,咁麻煩你買定支水上機吧!」
Crew:「如果因為冇支裝水俾你,而你又話唔飲得飛機水,咁麻煩你買定支水上機吧!」(圖片來源:電影《春嬌與志明》劇照)

07 | 坐第一行唔想放隨身物品上行李櫃

Situation 7:坐第一行而唔想將自己啲行李放上行李櫃嘅話,麻煩你坐第二行啦,第一行嘅所有袋都有放上去㗎 !唔好再問點解啦, Safety Concern呀!

呢類客,大部分都有少少妄想症,覺得有人會對佢哋嘅物品不利,又或者佢哋個袋真係好貴重,死都攬住唔放!

空姐 乘客 日本 港人 網民:「開關之後呢啲人又出晒嚟」
Crew:「坐第一行而唔想將自己啲行李放上行李櫃嘅話,麻煩你坐第二行啦」(圖片來源:unsplash@chrisbrignola)

08 | 以為自己畀咗錢就大晒

Situation 8:以為我哋係你工人,呼呼喝喝,或者發完脾氣,講完一大輪偉倫,但最後原來係搲嘢,其實當你咁做嘅時候,已經流露咗你嘅低賤嘅人格,成程機只會比crew當係茶餘飯後嘅話題,簡單啲嚟講,你以為自己高人一等,但係其實你好乞兒!

如果你嘅要求係合理,又或者係我能力內做到,而你態度又好,其實我相信,好多同事都好樂意幫手!重點是,有禮貌!!!

空姐 乘客 Crew:「以為我哋係你工人,呼呼喝喝,或者發完脾氣,講完一大輪偉倫,但最後原來係搲嘢,其實當你咁做嘅時候,已經流露咗你嘅低賤嘅人格」
Crew:「為我哋係你工人,呼呼喝喝,或者發完脾氣,講完一大輪偉倫,但最後原來係搲嘢,其實當你咁做嘅時候,已經流露咗你嘅低賤嘅人格」(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

當然,如果你覺得你行為上冇不妥嘅可以照keep,我都冇咁大影響力話可以改變啲咩嘢,只係覺得大家搭飛機去旅行,都係想開開心心啫!無謂為咗小事勞氣啦~呢個純粹係個人感想!不喜勿插!

Tags :
撰文:集油空姐圖片來源:unsplash@chrisbrignola、Facebook@China Airlines 中華航空、電影《開心直航》劇照、ANA官網圖片、電影《中國機長》劇照、Qatar Airways官網圖片、電影《春嬌與志明》劇照、TVB《愛回家之開心速遞》截圖