早前有一名港女於討論區發文,炮轟國泰地勤服務差!她指自己在起飛前15分鐘到機場check-in,仲強調自己沒有寄艙行李,卻被地勤拒絕辦理登機手續,令她憤而出post大鬧!不過她圍爐取暖就並不成功,更被一眾網民恥笑!

港女起飛前15分鐘Check-in 遭地勤拒絕極不滿

日前有名女網民於香港討論區發文,甫開頭就直斥「國泰職員係咩態度?」,大鬧國泰航空的職員。她指當時自己並無寄艙行李,因此在距離飛機起飛前15分鐘才到航空公司的櫃檯辦理登機手續。不過想當然爾,只有15分鐘的時間是不足以辦理登機手續、過海關與趕往登機閘口,櫃檯的地勤便向事主表示:「趕唔切㗎啦,搭飛機唔同搭巴士呀」,拒絕為她辦理登機手續,但就令她極為不滿:

佢唔幫我趕飛機不特止,仲講埋啲有骨的說話!
佢係可以即刻打電話俾閘口等埋我但佢無咁做!

港女 地勤 登機 地勤則不慌不忙地回應「趕唔切㗎喇,搭飛機唔同搭巴士呀!」
地勤不慌不忙地回應「趕唔切㗎喇,搭飛機唔同搭巴士呀!」(圖片來源:TVB《衝上雲霄II》截圖)

港女 地勤
(圖片來源:Facebook@Cathay Pacific 國泰航空)

賴死唔走要求協助:記住唔好俾佢偷懶唔做嘢!

最後氣憤的事主也只能更改航班出發,不過地勤就只是「遞張紙仔」要求她自行致電處理預訂,令她更加不爽,「嘩,好嘢喎!仲hea過啲公務員!」及後更「賴死唔走」,要求地勤提供協助,令地勤逼於無奈地幫她打電話到票務部為他處理,並以電話聯絡成功付款及出登機證。事後她憤慨地怒轟國泰地勤:

你哋有你見過啲咁嘅地勤?
可以服務差成咁?
可唔可以投訴?
記住唔好俾佢偷懶唔做嘢!
真係好差的體驗!
既然國泰的質素淪落如此,
我以後唔搭CX,
CX應該考慮吓炒咗呢班老屎,請過班新人,唔會識寸人!
佢嘅態度就係跟規矩辦事,唔好搞到佢咁
咁航空公司轉晒自助check-in啦,咪唔好請人囉!

港女 地勤 地勤「遞張紙仔」要求她自行致電處理預訂,地勤就只是「遞張紙仔」要求她自行致電處理預訂,及後更「賴死唔走」,要求地勤提供協助
地勤「遞張紙仔」要求她自行致電處理預訂,地勤就只是「遞張紙仔」要求她自行致電處理預訂,及後更「賴死唔走」,要求地勤提供協助(圖片來源:SBS《Penthouse 2》劇照 )

圍爐取暖失敗反被恥笑:好大嘅官威喎!

事主發文原打算圍爐取暖,不過就被網民一面倒圍剿,「15分鐘你當搭巴士呀?你仲要過入境過安檢,仲話打電話去架飛機等埋你?你邊位呀?有本事就自己買架私人飛機囉咁叻!」、「我會建議CX將你列入黑名單」、「你知唔知,航空公司因為你遲到登機而delay,係要罰錢㗎!15分鐘,過安檢都未得啦,我覺得佢肯幫你打電話,你已經執到,正常可以skip咗你做下位乘客,仲要話人咁嘅服務態度,佢已經做多咗㗎啦!」。

港女 地勤 網民:「你知唔知,航空公司因為你遲到登機而delate,係要罰錢㗎!15分鐘,過安檢都未得啦,我覺得佢肯幫你打電話,你已經執到,正常可以skip咗你做下位乘客,仲要話人咁嘅服務態度,佢已經做多咗㗎啦!」
網民:「你知唔知,航空公司因為你遲到登機而delate,係要罰錢㗎!15分鐘,過安檢都未得啦,我覺得佢肯幫你打電話,你已經執到,正常可以skip咗你做下位乘客,仲要話人咁嘅服務態度,佢已經做多咗㗎啦!」(圖片來源:Facebook@Cathay Pacific 國泰航空)

更有網民語帶嘲諷地留言到:「反省下自己先啦,尊貴的香港人!」、「好大嘅官威喎呢位客人」、「可以學下大陸人, 瞓喺到賴死上唔到機!」

班機距離起飛時間仲有15分鐘:航空公司條款寫得好清楚,至少50分鐘之前到達櫃位辦理登機手續

趕唔切㗎啦,搭飛機唔同搭巴士呀:講事實,有乜問題?

打電話俾閘口叫人等埋我:如果15分鐘之內去唔到閘口,要幾百人等你一個?
全部人登機後,機師及閘口職員要同控制塔確認一大堆訊號、手續,先可以離開登機橋,
你起飛前1分鐘至衝入去,航機至少Delay 20分鐘

Reschedule班機:地勤工作係辦理登機手續、Book 位,在機場有另一個Counter
你去茶記食飯,會唔會叫收銀阿姐同你落單?

可唔可以投訴:可以,請打 999

港女 地勤 更有網民語帶嘲諷地留言到:「好大嘅官威喎呢位客人」
更有網民語帶嘲諷地留言到:「好大嘅官威喎呢位客人」(圖片來源:電影《九品芝麻官》劇照)

事後面對網民排山倒海的指責與恥笑,事主便惱羞成怒地反駁一眾網民:「成班好似個個做地勤咁,討論區網民階層立見,他朝君體也相同!!!」最後更將文章標題由「國泰職員係咩態度?」改為「國泰快啲執啦」,並深潛了事。

港女 地勤 最後她將文章標題由「國泰職員係咩態度?」改為「國泰快啲執啦」,並深潛了事。
最後她將文章標題由「國泰職員係咩態度?」改為「國泰快啲執啦」,並深潛了事。(圖片來源:Facebook@Cathay Pacific 國泰航空)

圖片來源:TVB《衝上雲霄II》截圖、Facebook@Cathay Pacific 國泰航空、SBS《Penthouse 2》劇照、Facebook@Cathay Pacific 國泰航空、電影《九品芝麻官》劇照、Facebook@Cathay Pacific 國泰航空