今日(29日)是復活節長假的第一日,不少港人一早已經出發到外地旅遊,但亦有港人選擇北上到內地消費。截至早上10時,入境處公布各口岸出入境人次達到28萬,出境為24萬人次,入境則是4.2萬人次。有網民實時更新各個口岸情況,每個都大排長龍,有人指:「嚇到原路返屋企」!

港人復活節長假湧上內地 各個口岸大排長龍

而出境最多的是羅湖口岸,超過5萬人次;其次為落馬洲口岸,超過4.2萬人;深圳灣口岸、機場及港珠澳大橋口岸亦超過3萬人次出境。

於FB群組「深圳大陸吃喝玩樂交流 (By Runhotel)」上,網民實時更新各個口岸的實況,有網民指:「嚇到我原路返屋企」、「我一早去,見到唔對路已經返返轉頭走人, 就算去到都要周圍排隊食嘢」、「各個關口都停晒呀機都停埋,唔畀人過啊直程」等。

有網民認為情況好正常:「北上咁多嘢玩,放假唔上去就笨」、「無人先講啦 多人係正常」、「清明節、重陽節,好多人返上去拜山,可以嘅就避開呢段時間」等。

0
港珠澳一樣咁多人(圖片來源:FB@深圳大陸吃喝玩樂交流 (By Runhotel))

圖片來源:FB@深圳大陸吃喝玩樂交流 (By Runhotel)資料或影片來源:入境處、FB@深圳大陸吃喝玩樂交流 (By Runhotel)