東張西望|近日有名港媽向《東張西望》報料,指滯留日本,返唔到香港,表示因為航空公司人為出錯導致她與4歲女兒無法乘搭直航飛機返香港,屢打電話聯絡航空公司卻無人接聽,令她們滯留大阪機場3日,受訪時更一度哽咽「我從來未去過一次日本係去得咁慘」!

東張西望|港媽攜4歲女滯留日本 遊日回程機票突然消失

隨著上月港府宣布「0+3」入境檢疫安排及日本放寬自由行,不少港人都即時買機票訂酒店,搶在第一時間到日本旅行。昨日TVB播出最新一集《東張西望》,一名港媽鄧太於節目中表示,她與4歲女兒於10月18日飛抵日本,本來回程機票是買轉機的機票,不過之後得知有直航機票的他們便即時聯絡航空公司,而航空公司職員當時亦答應更改為直航機票。不過到回程72小時前鄧太想預先辦理登機時,卻發現手續不成功,多次再嘗試都失敗之餘,機位隨後更消失!

東張西望 鄧太回程72小時前鄧太想預先辦理登機時,卻發現手續不成功,多次再嘗試都失敗之餘,機位隨後更消失!
鄧太回程72小時前鄧太想預先辦理登機時,卻發現手續不成功,多次再嘗試都失敗之餘,機位隨後更消失!(圖片來源:YouTube@東張+影片截圖)

滯留大阪逾48小時 《東張》主持聯絡航空公司無果

而鄧太在回程當天在機場發現無法辦理登機手續,於是便再次聯絡航空公司,航空公司則認有同事出錯,導致她無法即時乘搭直航回港,需要回到大阪機場乘搭飛機返香港。但當時鄧太已經無足夠時間趕往大阪機場登機,只好一直等機位,結果滯留大阪逾48小時。而《東張西望》主持梁敏巧亦為鄧太嘗試聯絡航空公司,但等待了20分鐘,依然無人接聽。

東張西望 《東張西望》主持梁敏巧亦為鄧太嘗試聯絡航空公司,但等待了20分鐘,依然無人接聽
《東張西望》主持梁敏巧亦為鄧太嘗試聯絡航空公司,但等待了20分鐘,依然無人接聽(圖片來源:YouTube@東張+影片截圖)

鄧太:我從來未去過一次日本係去得咁慘㗎!

鄧太亦在節目上哽咽表示,原本帶4歲女兒到日本開心遊玩,結果卻在當地滯留3日,女兒無衫可換,又無奶粉,同時更被公司催促上班:

其實我嚟7日,轉機轉咗2日,搞呢單嘢搞咗3日,其實我嚟呢度都冇意思囉!依家仲話要唔知點樣可以返到嚟。係,錢可以解決一切,但喺依家呢刻,仲係咪可以解決?我真係唔知道。我都唔知我過嚟做乜嘢,我嚟係為咗你哋航空公司做錯嘢,我從來未去過一次日本係去得咁慘㗎!

東張西望  網民:「我從來未去過一次日本係去得咁慘㗎!」
網民:「我從來未去過一次日本係去得咁慘㗎!」(圖片來源:YouTube@東張+影片截圖)

終有機票回港 鄧太如釋重負

而最後在《東張西望》節目組調停下,鄧太終於收到航空公司安排,於10月24日晚上搭乘飛機抵達香港。鄧太亦開心向主持人表示可以回到香港十分興奮,更表示她與女兒由早上到下午2點都未食飯、未飲水,聽到可以回港後亦如釋重負。

東張西望 最後在《東張西望》節目組調停下,鄧太終於收到航空公司安排,於10月24日晚上搭乘飛機抵達香港
最後在《東張西望》節目組調停下,鄧太終於收到航空公司安排,於10月24日晚上搭乘飛機抵達香港(圖片來源:YouTube@東張+影片截圖)

東張西望 最後在《東張西望》節目組調停下,鄧太終於收到航空公司安排,於10月24日晚上搭乘飛機抵達香港
最後在《東張西望》節目組調停下,鄧太終於收到航空公司安排,於10月24日晚上搭乘飛機抵達香港(圖片來源:YouTube@東張+影片截圖)

網民不同情反炮轟:一啲危機感都冇

鄧太滯留大阪3日事件引起網民熱議,不過大部分網民並不賣帳,不同情鄧太的遭遇之餘,反而是指責她毫無危機意識:「一啲危機感都冇,在機位咁亂的時候一定要保住原本機位的常識都冇,活該」、「痴線,咁樣都投訴? 原本行程定好晒又手多多轉嚟轉去。 仲有,轉唔轉到機位都係email confirm架啦。 好似成個世界圍住佢轉咁」、「明知得佢一個大人,帶住小朋友又handle唔到突發事情,都夠膽咁樣去旅行,佩服佢嘅『勇氣』」。

訂咗機位但又要轉來轉去,自己都要預咗有機會錯,但自己又唔check真啲,出錯咗一味投訴別人唔啱,自己一啲都冇問題?最慘就你個4歲小朋畀佢搬埋出呢搏同情,仲有佢老公都好難受,少少嘢都上電視投訴,阻住晒啲有需要嘅人!啲眼淚好假!

原片

當事人鄧太為何被取消機票?

事主港媽鄧太於《東張西望》表示,她與4歲女兒於10月18日飛抵日本,本來回程機票是買轉機的機票,不過之後得知…詳情請看

鄧太滯留大阪3日事件引起網民熱議?

鄧太滯留大阪3日事件引起網民熱議,不過大部分網民並不賣帳,不同情鄧太的遭遇之餘,反而是指責她…詳情請看

圖片來源:YouTube@東張+影片截圖資料或影片來源:YouTube@東張+